Hallo iedereen
Op mijn facebookbedrijfspagina heb ik de openingstijden van mijn winkel correct ingevuld, maar de weergave van 'geopend, gesloten, gaat zo openen, gaat zo sluiten' wordt verkeerd weergegeven en klopt niet met de openingstijden die ik heb ingegeven. Misschien is er een soort van verkeerde tijdszone ingesteld? Ik heb het probleem tot nu toe nog niet kunnen oplossen.
Ook het inplannen van een post verloopt verkeerd, de post wordt geplaats op een ander tijdstip dan dat ik had ingesteld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- De openingstijden opnieuw ingesteld
- Een probleem gerapporteerd aan Facebook
- Gezocht naar instellingen tijdzone op de bedrijfspagina (maar niet gevonden)
- Nagegaan of de verkeerde weergave ook bij anderen zo is (maar dit is dus effectief verkeerd)
- verschillende websites afgeschuimd maar heb nergens een oplossing gevonden
- Alle instellingen van de bedrijfspagina nagekeken
- Een marketeer gecontacteerd en deze kon mijn probleem ook niet oplossen
Kan iemand mij helpen met dit vervelende probleem?
Alvast bedankt.
Goeten
Jos
Op mijn facebookbedrijfspagina heb ik de openingstijden van mijn winkel correct ingevuld, maar de weergave van 'geopend, gesloten, gaat zo openen, gaat zo sluiten' wordt verkeerd weergegeven en klopt niet met de openingstijden die ik heb ingegeven. Misschien is er een soort van verkeerde tijdszone ingesteld? Ik heb het probleem tot nu toe nog niet kunnen oplossen.
Ook het inplannen van een post verloopt verkeerd, de post wordt geplaats op een ander tijdstip dan dat ik had ingesteld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- De openingstijden opnieuw ingesteld
- Een probleem gerapporteerd aan Facebook
- Gezocht naar instellingen tijdzone op de bedrijfspagina (maar niet gevonden)
- Nagegaan of de verkeerde weergave ook bij anderen zo is (maar dit is dus effectief verkeerd)
- verschillende websites afgeschuimd maar heb nergens een oplossing gevonden
- Alle instellingen van de bedrijfspagina nagekeken
- Een marketeer gecontacteerd en deze kon mijn probleem ook niet oplossen
Kan iemand mij helpen met dit vervelende probleem?
Alvast bedankt.
Goeten
Jos
[ Voor 29% gewijzigd door JosFoulon op 04-12-2020 10:12 ]