Probleem facebookpagina weergave geopend, gesloten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosFoulon
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-12-2020
Hallo iedereen

Op mijn facebookbedrijfspagina heb ik de openingstijden van mijn winkel correct ingevuld, maar de weergave van 'geopend, gesloten, gaat zo openen, gaat zo sluiten' wordt verkeerd weergegeven en klopt niet met de openingstijden die ik heb ingegeven. Misschien is er een soort van verkeerde tijdszone ingesteld? Ik heb het probleem tot nu toe nog niet kunnen oplossen.

Ook het inplannen van een post verloopt verkeerd, de post wordt geplaats op een ander tijdstip dan dat ik had ingesteld.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- De openingstijden opnieuw ingesteld
- Een probleem gerapporteerd aan Facebook
- Gezocht naar instellingen tijdzone op de bedrijfspagina (maar niet gevonden)
- Nagegaan of de verkeerde weergave ook bij anderen zo is (maar dit is dus effectief verkeerd)
- verschillende websites afgeschuimd maar heb nergens een oplossing gevonden
- Alle instellingen van de bedrijfspagina nagekeken
- Een marketeer gecontacteerd en deze kon mijn probleem ook niet oplossen

Kan iemand mij helpen met dit vervelende probleem?

Alvast bedankt. :)
Goeten
Jos

[ Voor 29% gewijzigd door JosFoulon op 04-12-2020 10:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zo ook e.e.a. in onze Quickstart; ik mis dus vooral wat je zélf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Ik verzoek je dan ook vriendelijk je topicstart met die informatie aan te vullen (klik op "Wijzig" rechtsbovenaan je bericht).

Heb je hier al eens gekeken?

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 04-12-2020 10:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosFoulon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2diMv2zRl87k_z48-RUeDNqqQg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rN55cpoQz7Zo7wCpW1hkY0z7.jpg?f=user_large

Ik nam deze printscreen dinsdag om 10.00 uur, er staat gesloten maar in principe staan mijn openingsuren juist ingesteld.

[ Voor 20% gewijzigd door JosFoulon op 04-12-2020 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Staat de locatie van je bedrijf goed?

https://www.facebook.com/<bedrijfsnaam>/settings/?tab=page_info

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 04-12-2020 10:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosFoulon
De locatie is juist ingesteld en ik heb deze ook al een paar keer gewijzigd, er wordt wel geen kaartje weergeven zoals je kan zien op de foto. De locatie heb ik gecontroleerd met een ander profiel en deze staat juist (je kan er op klikken voor de routebeschrijving met Google Maps en dit klopt).

De postcode is ook ingevuld

Alvast bedankt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GwnLzP4s-BQQQjK39Z9M10Xbhjg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zHr5tfJU6bSUrW0IjOhgUTnR.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door JosFoulon op 04-12-2020 10:36 ]