Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Mijn huidige pc is aan vervanging toe (7 jaar oud). Ik merk dat het gamen en editing steeds moeizamer gaat.
Voor 80% gebruik ik momenteel de pc om te gamen.
Games: LoL, CoD, GTA5,Watch Dogs, Cyberpunk
Videobewerking; Voornamelijk Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max.€650 ex. monitor en videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Toetsenbord - Muis - HDD's-SSD-DELL monitor even mijn behuizing.
Naast toetsenbord, muis wil ik van mijn huidige config de behuizing,Dell monitor , HDD en SSD meenemen.
Videokaart reeds ontvangen: Gigabyte GeForce RTX 3060ti GAMING OC 8G.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met onderstaand overzicht hoop ik een heel eind te komen voor hetgeen wat ik ga doen. (gaming en beetje videobewerking)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst geen (bios) updates. Gewoon meteen out of the box werkend.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies of de gekozen onderdelen compatible met elkaar zijn en/of mijn bestaande behuizing nog voldoet. Daarnaast gekozen voor een intel build omdat Ryzen erg duur is momenteel. Haal ik hiermee dezelfde prestaties?
Wellicht dat een van jullie ervaring heeft met de gekozen monitor en/of er ook een goede goedkoper variant is met QHD, gsync.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Mijn huidige pc is aan vervanging toe (7 jaar oud). Ik merk dat het gamen en editing steeds moeizamer gaat.
Voor 80% gebruik ik momenteel de pc om te gamen.
Games: LoL, CoD, GTA5,Watch Dogs, Cyberpunk
Videobewerking; Voornamelijk Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max.€650 ex. monitor en videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Toetsenbord - Muis - HDD's-SSD-DELL monitor even mijn behuizing.
Naast toetsenbord, muis wil ik van mijn huidige config de behuizing,Dell monitor , HDD en SSD meenemen.
Videokaart reeds ontvangen: Gigabyte GeForce RTX 3060ti GAMING OC 8G.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B85M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,35 | € 37,35 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2312HM Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Samsung Syncmaster T220 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 65,49 | € 65,49 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 102,84 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met onderstaand overzicht hoop ik een heel eind te komen voor hetgeen wat ik ga doen. (gaming en beetje videobewerking)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst geen (bios) updates. Gewoon meteen out of the box werkend.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies of de gekozen onderdelen compatible met elkaar zijn en/of mijn bestaande behuizing nog voldoet. Daarnaast gekozen voor een intel build omdat Ryzen erg duur is momenteel. Haal ik hiermee dezelfde prestaties?
Wellicht dat een van jullie ervaring heeft met de gekozen monitor en/of er ook een goede goedkoper variant is met QHD, gsync.
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 151,25 | € 151,25 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming Z490-PLUS | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3060 Ti | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,65 | € 31,65 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 26,42 | € 26,42 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 625,17 | ||
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 439,90 | € 439,90 |
[ Voor 0% gewijzigd door Darklor op 04-12-2020 10:29 . Reden: koeler aangepast ]