Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke voeding nodig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• teptone
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-03-2021
Hallo allemaal,

Kort vraagje,

Ik wilde graag deze pc samenstellen:

AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed

Asus TUF Gaming B450M-PLUS II Gaming

Corsair Crystal 280X RGB Zwart

Corsair Hydro H115i RGB Platinum

Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16

Nvidea GTX 1060

En vroeg me af hoeveel wattage de voeding moet hebben met oog op een build die er toch even tegen kan. Verder vroeg ik me af of ik geen beginnersfouten maak door dingen te kopen die niet compatibel zijn.
Door de vierkante case moet ik overstappen op microATX en daar heb ik nog geen ervaring mee.

Dankjewel alvast.

Beste antwoord (via teptone op 04-12-2020 08:39)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Een kwalitatief goede 450w is al zat voor een systeem dat nog geen 250w verbruikt. Aangezien er een normal ATX voeding in de behuizing gaat is pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W de beste die je kunt kopen. Wil je een hoger vermogen om voorbereid te zijn op een high-end videokaart voor een later moment dan zou je de 650/750w kunnen nemen of een goed model van een ander merk. pricewatch: MSI MPG A650GF bijvoorbeeld.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
Een kwalitatief goede 450w is al zat voor een systeem dat nog geen 250w verbruikt. Aangezien er een normal ATX voeding in de behuizing gaat is pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W de beste die je kunt kopen. Wil je een hoger vermogen om voorbereid te zijn op een high-end videokaart voor een later moment dan zou je de 650/750w kunnen nemen of een goed model van een ander merk. pricewatch: MSI MPG A650GF bijvoorbeeld.