Toon posts:

Cs loopt niet door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n broer heeft iets vreemds na het herinstalleren van halflife en counterstrike.
als hij dan bij een server probeert in te loggen lijkt het nog of alles goed gaat maar op het laatst loopt hij niet meer door terwijl hij al zegt dat hij connected is :?
Hij gebruikt de retail versie (generation) na de installatie gooit hij de update erover heen (1002) en de missing maps pack dit heeft in het verleden altijd gewerkt weet iemand een oplossing ? ps opposing force en team fortress doen het wel ....?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:10

Flapmo

and back is gigi!

Je bedoelt die seconden die tikken als je connected to server bent? Die lopen dan door tot je de msg server# XX krijgt....dan tijdje w88 tot initialising and downloading.....

kweet niet of je dat bedoelt maar als dit het is klopt het hoor.

Njaa, tjek dit draadje zo noggis als het een ander probleem is

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Topicstarter
Ja je krijg build blalala en dan stopt hij

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op zondag 12 augustus 2001 18:20 schreef Interceptor het volgende:
Ja je krijg build blalala en dan stopt hij
misschien geduld hebben :?

Verwijderd

probeer dan de Mod Version.

Verwijderd

zet -dev in je commandline, dan laat hij zien welke bewerkingne die uitvoert en dan zie je ook beter waar het fout gaat

nog een andere handige is

-numericping

deze geeft ipv die balletjes ook het ping-getal in HL aan

en voor Geforce bezitters

-32bbp

die zorgt voor dat HL automatisch 32 bit gebriukt, game wordt sneller omdat geforce er voor geprepareerd is.

dit laatste is ALLEEN voor gf gebruikers!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

hmmm ik weet niet of dit helemaal past op de vraag, maar bij mij loopt ie altijd de eerste keer vast. weet niet waar het aan ligt, heb adsl en ben server op een netwerk, maar goed, voormij werkt altijd intypen "retry"

dan bouwt ie de verbinding nog een keer op, en klaar!!!

p.s. je kunt ook intypen connect (ip adres)
maar logischerwijze is retry sneller!!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 13 augustus 2001 00:36 schreef mdusink het volgende:
hmmm ik weet niet of dit helemaal past op de vraag, maar bij mij loopt ie altijd de eerste keer vast. weet niet waar het aan ligt, heb adsl en ben server op een netwerk, maar goed, voormij werkt altijd intypen "retry"

dan bouwt ie de verbinding nog een keer op, en klaar!!!

p.s. je kunt ook intypen connect (ip adres)
maar logischerwijze is retry sneller!!
Dit ligt simpelweg aan het feit dat je bak niet snelgenoeg alle data kan laden. De tweede keer zit het grootste deel al in het geheugen/cache en lukt het wel.
Met 128mb, een snelle schijf en/of de swapfile op een andere schijf gaat het wel altijd goed.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

hmmmmm, kan enerzijds heel goed kloppen, want ik draai cs op 350mhz, 128 mb, met 2x Voodoo 2. Maar, ik heb 3 anderen op mijn netwerk zitten, waarbij 1 o.a. met 1.4ghz, 512mb en GForce Gts...Raar dus...Misschien het feit dat mijn bak de internet connectie heeft???

(zo ja namelijk, dan heb ik goede motivatie om een andere de connectie over te nemen, hoeft mijn bak niet steeds aan te staan) :9

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Ik raad iedereen aan de gewone halflife te kopen! Dan kan je tenminste ook veel andere mods spelen! :p

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op zondag 12 augustus 2001 19:22 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:
-32bbp

die zorgt voor dat HL automatisch 32 bit gebriukt, game wordt sneller omdat geforce er voor geprepareerd is.

dit laatste is ALLEEN voor gf gebruikers!
Hoezo alleen gf gebruikers, werkte anders perfect op mn Radeon. En de gf 'geprepareed' (geoptimaliseerd bedoel je waarschijnlijk) voor 32 bits kleur? De kaart is in 16 bits sneller, in tegenstelling tot de voor 32 bits gebruik geoptimaliseerde Radeon, die niet sneller is in 16 bits kleur.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1