Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pride2
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-03 16:15
Samen met een vriend van mij heb ik het idee om nu rond het einde van het jaar, allebei een eigen PC te bouwen. In september hadden we de hele setup al in onze wenslijst gezet, we hoefden alleen nog maar te wachten om te zien of er rond black friday nog wat mooie deals kwamen.

Lang verhaal kort maken; de deals voor de onderdelen die we wilden kwamen niet. En de AMD Ryzen 5 3600 die we in gedachte hadden is zelfs € 100,- duurder geworden..
Nu ben ik heel erg aan het twijfelen over wat te doen:
1. Wachten tot de prijs van de 3600 zakt (geen idee wanneer, volgens mij worden alle 7nm chips op gekocht om de nieuwe 5XXX lijn te produceren..)
2. De 3600 kopen voor de hogere prijs (is hij die prijs nog wel waard?)
3. De goedkopere 3500X kopen (is dit wel een goeie deal om op 1440p mee te gamen, en eventueel later upgraden)
4. Een 3700X kopen, nóg ietsjes duurder maar ook weer wat beter dan de 3600.
5. Nóg meer uitgeven (en eventueel wachten) en een 5600X kopen... Deze is alleen wel echt een heel stuk duurder, en heeft niet dezelfde prijs kwaliteit van de 3600 op dit moment (toch?)

Wat zijn jullie gedachtes hierover?

• Jeroen tweak
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-01-2023
Misschien is het handig om te vertellen hoe de rest van het systeem eruit ziet en welke prijs je in de gedachten had om voor de 3600 neer te leggen.

• pride2
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-03 16:15
Jeroen tweak schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:19:
Misschien is het handig om te vertellen hoe de rest van het systeem eruit ziet en welke prijs je in de gedachten had om voor de 3600 neer te leggen.
Sorry, ik zag later dat hier geen aankoopadvies gevraagd mag worden, dus ik heb een (completere) post gemaakt in het goede sub-topic:
Processor dilemma

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

2) crossposten is waar dan ook op GoT ongewenst. Graag verder in Processor dilemma

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.