Ik zal vertellen hoe het ervoor staat.
Systeem:
MSI k7t turbo
Athlon 1333
Asus geforce III
256mb SDram
USB logitech muis
USB keyboard
SB live player 5.1
Ik heb op aanraden van een vriend wat lopen klooien met bios upgrades en nu ben ik bang dat ik de hele computer naar de t*ring geholpen heb.. Lees maar ff mee:
=> alles geformateerd nadat windows raar gind doen over de muis (de ene keer vond tie de muis wel, en dan weer niet). Verder waren er 4 (!!) muizen geinstalleerd;
-2 'HID-muizen'
-1 USB logitech met wheel (die ik dus daadwerkelijk heb)
-1 ps/2 muis (die ik dus NIET heb). Ik heb zelf geen een muis handmatig geinstalleerd; maar windows vind het steeds nodig om er 4 te detecteren nadat ik een 'format C:' en cleane install gedaan heb..
Ook gaf de computer meldingen van 3 verschillende onbekende PCI apparaten:
-communication device
-input controller
-multimedia audio device
Verder zat tie ook vaak te zieken over USB controllers waarvoor geen stuurprogramma te vinden was (nergens op een win98se CD of driver CD enz enz
)
Tot overmaat van ramp detecteerd windows mijn E-tech 56k6 modem ineens niet meer; niet op com1 of com2.. Als ik een default modem neem, zegt tie dat de modem niet reageert als ik em probeer te gebruiken.
-dit typ ik dan ook op mun ouwe PIII450-
plies help, want dit is echt hopeloos
Systeem:
MSI k7t turbo
Athlon 1333
Asus geforce III
256mb SDram
USB logitech muis
USB keyboard
SB live player 5.1
Ik heb op aanraden van een vriend wat lopen klooien met bios upgrades en nu ben ik bang dat ik de hele computer naar de t*ring geholpen heb.. Lees maar ff mee:
=> alles geformateerd nadat windows raar gind doen over de muis (de ene keer vond tie de muis wel, en dan weer niet). Verder waren er 4 (!!) muizen geinstalleerd;
-2 'HID-muizen'
-1 USB logitech met wheel (die ik dus daadwerkelijk heb)
-1 ps/2 muis (die ik dus NIET heb). Ik heb zelf geen een muis handmatig geinstalleerd; maar windows vind het steeds nodig om er 4 te detecteren nadat ik een 'format C:' en cleane install gedaan heb..
Ook gaf de computer meldingen van 3 verschillende onbekende PCI apparaten:
-communication device
-input controller
-multimedia audio device
Verder zat tie ook vaak te zieken over USB controllers waarvoor geen stuurprogramma te vinden was (nergens op een win98se CD of driver CD enz enz
Tot overmaat van ramp detecteerd windows mijn E-tech 56k6 modem ineens niet meer; niet op com1 of com2.. Als ik een default modem neem, zegt tie dat de modem niet reageert als ik em probeer te gebruiken.
-dit typ ik dan ook op mun ouwe PIII450-
plies help, want dit is echt hopeloos
" Play the violent strings of my symphony "