Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc voornamelijk gebruiken voor gaming en voor media consumptie, de zwaarste games die ik zo kan bedenken zijn Assassins creed Valhalla, Microsoft Flight sim en Cyberpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik was begonnen met een budget van 1.500, maar dit bleek uiteindelijk toch niet haalbaar te zijn door gebrek aan beeldscherm etc.Voor nu zit ik te kijken naar 3k..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van de onsterstaande lijst heb ik voor nu enkel het toetsenbord en cpu binnen.
Ik heb voor nu, tot de GPU prijzen flink zakken/beschikbaar zijn wel een RX480 klaarliggen, om toch even tijdelijk wat met de build te kunnen doen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik al op zich een best goede setup heb, maar ik twijfel nog aangezien dit mijn eerste build is, en ik verwacht dat er wel betere bang/buck componenten zijn, vandaar voornamelijk deze check. Misschien is deze build ook wel zware overkill voor hetgeen wat ik ermee ga doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Geen idee wat ik hiermee zou kunnen "winnen", maar ik verwacht dat hitte en vooral gelui hierdoor toeneemt, dus liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Een laatste check of dit wel het optimale is wat ik uit het budget kan halen, ik zat eerder te kijken naar deze monitor, alleen deze lijkt niet meer verkocht te worden/ik kan hem niet vinden. Ook een compatibility-check zou ik op prijs stellen.
Ik wil de pc voornamelijk gebruiken voor gaming en voor media consumptie, de zwaarste games die ik zo kan bedenken zijn Assassins creed Valhalla, Microsoft Flight sim en Cyberpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik was begonnen met een budget van 1.500, maar dit bleek uiteindelijk toch niet haalbaar te zijn door gebrek aan beeldscherm etc.Voor nu zit ik te kijken naar 3k..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van de onsterstaande lijst heb ik voor nu enkel het toetsenbord en cpu binnen.
Ik heb voor nu, tot de GPU prijzen flink zakken/beschikbaar zijn wel een RX480 klaarliggen, om toch even tijdelijk wat met de build te kunnen doen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik al op zich een best goede setup heb, maar ik twijfel nog aangezien dit mijn eerste build is, en ik verwacht dat er wel betere bang/buck componenten zijn, vandaar voornamelijk deze check. Misschien is deze build ook wel zware overkill voor hetgeen wat ik ermee ga doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Geen idee wat ik hiermee zou kunnen "winnen", maar ik verwacht dat hitte en vooral gelui hierdoor toeneemt, dus liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Een laatste check of dit wel het optimale is wat ik uit het budget kan halen, ik zat eerder te kijken naar deze monitor, alleen deze lijkt niet meer verkocht te worden/ik kan hem niet vinden. Ook een compatibility-check zou ik op prijs stellen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 392,35 | € 392,35 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 171,05 | € 171,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 879,- | € 879,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Red Pro (2020) (256MB cache), 4TB | € 127,90 | € 127,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 34GN850-B | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K70 RGB MK.2 (Cherry MX Silent, US) | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 147,07 | € 147,07 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 111,- | € 111,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 131,- | € 131,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.149,83 | ||