Ik heb hem, en het is een geinig spel.
Maar ik zou hem alleen kopen als je een beetje een treinengek bent, anders gaat het gauw vervelen...
Maar ik zou hem alleen kopen als je een beetje een treinengek bent, anders gaat het gauw vervelen...
Verwijderd
Inderdaad, graphics zijn wel mooi maar iets te weinig routes naar mijn meningOp zondag 12 augustus 2001 18:12 schreef gabberjoost het volgende:
Ik heb hem, en het is een geinig spel.
Wat de tracks betreft, je kan ze ook zelf maken. En dat is het enigste wat dit spel leuk houdt als je niet helemaal train minded bent.
een grote harde schijf is ook nooit weg, de hele installatie vergt 1.7 Gb
een grote harde schijf is ook nooit weg, de hele installatie vergt 1.7 Gb
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Leuk spel leuk rustgevend op de achtergrond laten draaien.
heerlijk keding keding keding
gelui d
maar de moeite nee niet echt
heerlijk keding keding keding
gelui d
maar de moeite nee niet echt
Ik heb hem ook en ik vind hem wel leuk.
Je kan ook andere treinen downloaden zoals :
NS de koploper
NS regiorunner
NS sprinter
http://www.trainstation.cjb.net/
Hoe kan je trouwens de fps zien ????????
Je kan ook andere treinen downloaden zoals :
NS de koploper
NS regiorunner
NS sprinter
http://www.trainstation.cjb.net/
Turn it off and on again.
Hij is wel geinig! kan beter
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Is dat niet met de shift+z toets te realiseren?Op zondag 12 augustus 2001 18:56 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
...
Rechtsonder zou het moeten komen te staan.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
thnx
Turn it off and on again.
Heb het vandaag voor het eerst draaiend gezien, ziet er wel grappig uit, maar dan zou ik er geen f 150,- voor uitgeven.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
Train Simulator is ook geen spel, maar een simulator zoals de titel al zegt!
Het is ook alleen leuk voor de echte treinliefhebber. Ben dat zelf niet en vond 'm nogal saai. Graphics vond ik ook niet bepaald super als je vanaf de cockpit kijkt.
Het is ook alleen leuk voor de echte treinliefhebber. Ben dat zelf niet en vond 'm nogal saai. Graphics vond ik ook niet bepaald super als je vanaf de cockpit kijkt.
Pagina: 1