Hoe werkt pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentenhoor
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-12-2020
Weet iemand hoe Tweakers pricewatch precies werkt?
Dit werkt namelijk fantastisch. Is de source ergens beschikbaar? Zou ik eens kunnen bellen met één van de makers? Ik zou graag een pricewatch maken voor fashion.

Groeten,
Lauren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De pricewatch is volledig zelf geschreven, de code is dus niet (vrij) beschikbaar.

Een stuk achtergrond kun je vinden in reviews: Tweakers 7: waarom een eigen Java-back-end? en in reviews: Praktisch geheugenbeheer in Java bij Tweakers.net.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentenhoor
Leuk stuk. Weet jij ook hoe de producten worden gezocht? Is er een vaste set aan aanbieders geregistreerd, of zoekt pricewatch over het volledige internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bedrijven betalen voor opname in de pricewatch en bieden feeds aan. Er wordt dus niet gezocht op het internet.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentenhoor
Interessant! Zijn dit open feeds? Heb je een voorbeeld URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, dat is geen publiek beschikbare informatie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
laurentenhoor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:17:
Weet iemand hoe Tweakers pricewatch precies werkt?
Dit werkt namelijk fantastisch. Is de source ergens beschikbaar? Zou ik eens kunnen bellen met één van de makers? Ik zou graag een pricewatch maken voor fashion.

Groeten,
Lauren
ken je kleding.nl?
Pagina: 1