Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wel wat goed games spelen, maar ik ga dit ook gebruiken om te programmeren, vandaar dat een goede CPU wel belangrijk is voor me. De grote hoeveelheid RAM heb ik ook nodig voor development.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absoluut maximum, maar het moet ook niet overboard gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een niet al te grote case, maar eentje die wel makkelijke stoffilters heeft en goed geluid kan dempen. Alles mag gewoon sober, ik heb geen nood aan een RGB feestje.
De M.2 SSD staat sowieso vast voor de opslag, ik ga geen bays gebruiken voor normale SSD/HDD/Drives.
De 64 GB Ram heb ik ook nodig.
Er gaat ook maar 1 grafische kaart komen, geen andere extra kaarten in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik stel me vooral vagen met hoe ik alles goed koel kan houden. Ik heb er nu een closed loop CPU koeler bij gestoken, maar daar heb ik nog geen ervaring mee. (momenteel heb ik een grote Scythe Mugen blok met radiator, is dat beter?)
Past dit allemaal wel goed samen? Ik heb gekeken naar de compatibiliteit van de M.2 PCI 4.0, dat lijkt goed te zitten met het moederbord. Alsook de AM4 socket en de CPU.
Qua voeding weet ik ook niet wat ik best moet pakken.
Suggesties en hulp zijn dus zeer welkom!
Voornamelijk wel wat goed games spelen, maar ik ga dit ook gebruiken om te programmeren, vandaar dat een goede CPU wel belangrijk is voor me. De grote hoeveelheid RAM heb ik ook nodig voor development.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absoluut maximum, maar het moet ook niet overboard gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een niet al te grote case, maar eentje die wel makkelijke stoffilters heeft en goed geluid kan dempen. Alles mag gewoon sober, ik heb geen nood aan een RGB feestje.
De M.2 SSD staat sowieso vast voor de opslag, ik ga geen bays gebruiken voor normale SSD/HDD/Drives.
De 64 GB Ram heb ik ook nodig.
Er gaat ook maar 1 grafische kaart komen, geen andere extra kaarten in de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik stel me vooral vagen met hoe ik alles goed koel kan houden. Ik heb er nu een closed loop CPU koeler bij gestoken, maar daar heb ik nog geen ervaring mee. (momenteel heb ik een grote Scythe Mugen blok met radiator, is dat beter?)
Past dit allemaal wel goed samen? Ik heb gekeken naar de compatibiliteit van de M.2 PCI 4.0, dat lijkt goed te zitten met het moederbord. Alsook de AM4 socket en de CPU.
Qua voeding weet ik ook niet wat ik best moet pakken.
Suggesties en hulp zijn dus zeer welkom!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Waterkoeling | Fractal Design Celsius S36 Blackout | € 120,- | € 120,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 228,- | € 228,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.745,89 | ||