Ik zoek een?
Muis voor gaming en office/webbrowsing.
Dit als vervanging van m'n huidige Esperanza EGM205B vanwege dubbelklikproblemen en een spastisch scrollwheel.
Wat is je budget?
Ik wil eigenlijk niet meer dan €30 uitgeven omdat het voor Sinterklaas is bestemd. Als blijkt dat er voor een paar euro een muis stukken beter is dan wil ik natuurlijk wel wat overwegen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar c-merken als Ewent en (dus ook) Esperanza staan me niet aan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan hem te gebruiken met een Windows laptop, maar ik wil vanwege toekomstplannen graag ook dat er (minimale) support voor Linux is.
Qua games zal het gaan om spellen als Minecraft, Rocket League, Mudrunner en dergelijk. Mogelijk wat racing of city-building in de toekomst. FPS of MMO e.d. wss niet.
Ik heb graag een niet al te kleine of lichte muis en software voor muisinstellingen en evt. RGB kan ik waarderen.
Wat ik zelf heb gevonden zijn:
Waarbij ik vermoed dat de Corsairs hetzelfde zijn?
Voor nu ligt mijn voorkeur bij de Sharkoon door de vele features en goede reviews, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Muis voor gaming en office/webbrowsing.
Dit als vervanging van m'n huidige Esperanza EGM205B vanwege dubbelklikproblemen en een spastisch scrollwheel.
Wat is je budget?
Ik wil eigenlijk niet meer dan €30 uitgeven omdat het voor Sinterklaas is bestemd. Als blijkt dat er voor een paar euro een muis stukken beter is dan wil ik natuurlijk wel wat overwegen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren, maar c-merken als Ewent en (dus ook) Esperanza staan me niet aan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan hem te gebruiken met een Windows laptop, maar ik wil vanwege toekomstplannen graag ook dat er (minimale) support voor Linux is.
Qua games zal het gaan om spellen als Minecraft, Rocket League, Mudrunner en dergelijk. Mogelijk wat racing of city-building in de toekomst. FPS of MMO e.d. wss niet.
Ik heb graag een niet al te kleine of lichte muis en software voor muisinstellingen en evt. RGB kan ik waarderen.
Wat ik zelf heb gevonden zijn:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Muizen | Corsair Gaming Harpoon RGB | € 35,96 | € 35,96 |
1 | Muizen | Corsair Harpoon RGB PRO FPS/MOBA | € 29,49 | € 29,49 |
1 | Muizen | HyperX Pulsefire Core | € 31,79 | € 31,79 |
1 | Muizen | Sharkoon Drakonia Black | € 27,90 | € 27,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 125,14 |
Waarbij ik vermoed dat de Corsairs hetzelfde zijn?
Voor nu ligt mijn voorkeur bij de Sharkoon door de vele features en goede reviews, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
[ Voor 6% gewijzigd door Potenscia op 03-12-2020 11:43 . Reden: Italic hulp verwijderd ]