Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen (ook werken en video's streamen, maar dat zal niet veel van de pc vragen).
Ik speel vooral World of Warcraft. Het liefste zou ik dit op (bijna) maximale settings willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1440p mointor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht eerst dat ik het beste AMD kon kopen, maar gezien de huidige prijzen misschien toch beter intel?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets specifiek
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral advies over de compatibiliteit van de verschillende onderdelen en eventueel advies over alternatieven.
Ik heb eigenlijk de vorige BBG voor 1440p als uitgangspunt gebruikt en de RGB weggehaald. Daarnaast heb ik AMD vervangen met intel en dus ook het geheugen. Ik weet niet zeker of dit alles bij elkaar een goede combi is.
Vooral gamen (ook werken en video's streamen, maar dat zal niet veel van de pc vragen).
Ik speel vooral World of Warcraft. Het liefste zou ik dit op (bijna) maximale settings willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 1440p mointor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht eerst dat ik het beste AMD kon kopen, maar gezien de huidige prijzen misschien toch beter intel?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets specifiek
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Vooral advies over de compatibiliteit van de verschillende onderdelen en eventueel advies over alternatieven.
Ik heb eigenlijk de vorige BBG voor 1440p als uitgangspunt gebruikt en de RGB weggehaald. Daarnaast heb ik AMD vervangen met intel en dus ook het geheugen. Ik weet niet zeker of dit alles bij elkaar een goede combi is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 151,25 | € 151,25 |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming Z490-PLUS | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 99,72 | € 99,72 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.187,85 | ||