Toon posts:

Bestaat dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vage topic titel maar ik kreeg het er niet in. Maar mijn vraag is:

Bestaat er een switch/kastje waarmee ik mijn 2 computers aansluit op 1 toetsenbord, 1 muis, 1 stel boxen en 1 paar dualhead monitoren?

Ik ken wel switches voor alleen monitoren, muizen, toetsenborden etc etc.
En ook kastjes die een paar dingen combineren. Maar niet alles.

Zo heb je bijvoorbeeld wel:
http://www.startech.com/ststore/detailframe.asp?product_id=sv201
Die 2 computers aansluit op 1 monitor, 1 muis en 1 toetsenbord.

Maar dus niet ook de boxen van computer wijzigt en ook geen optie heeft voor dualhead.

Verwijderd

Er bestaan wel van die kastjes ja....

een vriend van mij heeft een digitaal kastje waaraan je 4 toetsenborden, 4 muizen en 4 monitoren kunt aansluiten.....(zijn trouwens wel duur)..

voor boxen enzo zou je zelf iets makkelijks kunnen maken

Verwijderd

Ja dat kan zoiets heet een KVM switch van sitecom. Kost 249,- je kunt eens kijken op www.sitecom.com

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 16:55 schreef evanwasbeek het volgende:
Er bestaan wel van die kastjes ja....

een vriend van mij heeft een digitaal kastje waaraan je 4 toetsenborden, 4 muizen en 4 monitoren kunt aansluiten.....(zijn trouwens wel duur)..

voor boxen enzo zou je zelf iets makkelijks kunnen maken
4paar muizen en 4p toetsenborden heb ik niet nodig. Ik gebruik altijd maar 1muis en toetsenbord ;) Maar wel altijd 2monitoren op 1 computer. En ik heb nog nooit van die kastjes daarvoor gezien. dat item dat ik liet zien in mijn vorige post kost minder dan 300 gulden en valt dus wel mee. Hoef ik geen nieuwe monitoren te kopen :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 16:57 schreef DarIPP het volgende:
Ja dat kan zoiets heet een KVM switch van sitecom. Kost 249,- je kunt eens kijken op www.sitecom.com
Volgens mij heeft die ook alleen maar de mogelijkheid van 2computers => 1 toetsenbord + 1 muis + 1 monitor.

Verwijderd

Nee volgens mij bestaan er geen dual head oplossingen, of je moet 2 kastjes nemen (een voor iedere monitor.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Ik heb zelf een Cybex waaraan 4 machines hangen met 1 toetsenbord/muis/Monitor. Geluid heb ik op 2 machines, en daarvoor heb ik dus 2 x 2 speakers, is voor jou denk ik ook de makkelijkste oplossing. Een kastje waaraan je ook meerdere speakers kan hangen ben ook ik nog niet tegengekomen. Je zou wel kunnen denken aan een versterker met meerdere kanalen.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:13

Flexx

This side up

Niet 1 kastje denk ik, wel 1 kastje voor elk onderdeel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 17:37 schreef Flexx het volgende:
Niet 1 kastje denk ik, wel 1 kastje voor elk onderdeel.
Tja... Dan moet ik telkens op zoveel knoppen rammen. En dan wordt het hier al helemaal zo'n chaos van snoeren, draden etc.

Verwijderd

Die kassies zijn niet zo duur.
je hebt ze al van onder de ƒ 100,-

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

je kent ook 1 van de 2 monitoren aan je primaire systeem laten hangen en alleen de tweede monitor switchen

Magneet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

De echte tweakert bouwt dit zelf. :)
koop zo'n kastje schroef hem open haal er wat onderdelen bij en klaar is je dual head switchje :)

De echte doe het zelfer kent niet zonder de gamma.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb er gisteren 1 gekocht.

voor 50 gulden + emulator

zit in het midden i/o aansluiting

en dan aan de linkerkant A en aan de rechterkant B

En dan kan je gewoon in die i/o de app. waar het over gaat er in steken...

En dan a/b de computers waar het over gaat.

Het is alleen voor toetsenbord, muis en monitor. Dual weet ik niet.....

Maar voor de boxen valt inderdaad wel iets voor te verzinnen.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• ShinDog
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2023
Op zondag 12 augustus 2001 20:03 schreef hives het volgende:
Ik heb er gisteren 1 gekocht.

voor 50 gulden + emulator
Leuk zo'n ding van 50,- maar probeer jij nou maar eens je resolutie op 1024x768 of hoger te zetten bijvoorbeeld.

De meeste goedkope switches gaan niet verder dan 800x600 of kunnen zelfs dat nog niet aan.
Het is maar ff dat je het weet.

[No flame intended]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 19:28 schreef Magneet het volgende:
je kent ook 1 van de 2 monitoren aan je primaire systeem laten hangen en alleen de tweede monitor switchen

Magneet
Dan koop ik liever nog een extra switch voor m'n 2de monitor. Heb nu al dualhead en het bevalt me prima!!! Wil er nog wel eentje bij... Maar heb geen plek...

Ik wil binnenkort een nieuwe computer aanschraffen maar nog wel gebruik blijven maken van deze computer. En 2 nieuwe beeldschermen kost een beetje veel en de ruimte heb ik dus niet...

• hives
De echte tweaker kan hem gewoon goed op 1024 x 768 laten draaien :)

Heb ff gesleuteld en dan is het wel een leuk ding voor 50,- :9

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
gewoon zeluf doen
:P

scheeld een hoop geld, en je hebt tenminste wat JIJ echt wil

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Veel monitoren hebben een VGA/BNC aansluiting, kan je dan niet beter beide gebruiken en via je monitor tussen VGA/BNC (comp. 1/2) switchen??

Voor geluid moet je zelf maken en dan heb je nog een normale switchbox nodig.

• hives
Mee eens :)

Maar ik hou van een basis om op te bouwen >:)

Pagina: 1