Ik ben op zoek naar een nieuwe computer waarop ik kan gamen zonder lag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga games spelen als GTA 5, Rocket League, Minecraft, etc. Ook ben ik van plan hem te gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de €600, maar als het verschil groot is max €650.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AOC C24G1 (1080p 144hz), Dualshock 4, Crucial MX500 500GB Sata SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en een goede CPU lijken mij handig voor deze build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit, zolang ik de beste prijs/kwaliteit krijg. Ik heb zelf wel gezien dat Intel nu goedkoper is dan AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als ik games op 1080p120 kan spelen, maar hoger is altijd beter
Ga je overklokken?
Ik hoef niet per se een beter moederbord om te overklokken, maar als het binnen het budget is zal ik het waarschijnlijk wel doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goede computer die games op 1080p kunnen spelen met een hoge fps. Ook wil ik de beste prijs/kwaliteit.
Zelf heb ik al deze pc samengesteld: gallery: Pixelfie
Feedback is altijd welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga games spelen als GTA 5, Rocket League, Minecraft, etc. Ook ben ik van plan hem te gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de €600, maar als het verschil groot is max €650.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AOC C24G1 (1080p 144hz), Dualshock 4, Crucial MX500 500GB Sata SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en een goede CPU lijken mij handig voor deze build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit, zolang ik de beste prijs/kwaliteit krijg. Ik heb zelf wel gezien dat Intel nu goedkoper is dan AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als ik games op 1080p120 kan spelen, maar hoger is altijd beter
Ga je overklokken?
Ik hoef niet per se een beter moederbord om te overklokken, maar als het binnen het budget is zal ik het waarschijnlijk wel doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goede computer die games op 1080p kunnen spelen met een hoge fps. Ook wil ik de beste prijs/kwaliteit.
Zelf heb ik al deze pc samengesteld: gallery: Pixelfie
Feedback is altijd welkom