Thuis heb ik twee ubiquiti accesspoints, een op de begane grond en een op de 1e verdieping. Dit werkt over het algemeen goed. Alleen heb ik ook een Homey welke in de meterkast staat. Deze pakt de wifi van een van deze accesspoints. Alleen is het signaal in de meterkast zeer zwak. Wel staat er in mijn meterkast de Ziggo router, merk Technicolor.
Het wifi signaal heb ik uit gezet op de Ziggo router om geen interferentie te hebben. Alleen vroeg ik mij af of ik de Ziggo router nu op een zeer lage signaalsterkte kan laten zenden zodat dit alleen te ontvangen is in de meterkast. Ik heb gezocht en een ding gevonden wat het eventueel kan zijn. Maar ik kan niet vinden wat dit precies inhoudt.
TPC Mitigation (db): met als opties 0, 2, 3 en 4.
Gaat dit mij helpen?
Het wifi signaal heb ik uit gezet op de Ziggo router om geen interferentie te hebben. Alleen vroeg ik mij af of ik de Ziggo router nu op een zeer lage signaalsterkte kan laten zenden zodat dit alleen te ontvangen is in de meterkast. Ik heb gezocht en een ding gevonden wat het eventueel kan zijn. Maar ik kan niet vinden wat dit precies inhoudt.
TPC Mitigation (db): met als opties 0, 2, 3 en 4.
Gaat dit mij helpen?