Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc 900/1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TechNoobGamer
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-05 15:10
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is voor m'n broertje. Games spelen zoals GTA, COD en Fifa. Ook wordt Microsoft Word etc gebruikt en verder streamen, surfen etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
De max incl verzendkosten is 1000, liever goedkoper

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat nu alleen om de kast zelf. Dus randapparatuur zoekt m'n broer zelf wel uit denk ik. Er zijn geen onderdelen die mee kunnen.

Dit is wat hij zelf gezien had op bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

En dit is m'n eigen build die ik hier samen met een paar van jullie heb samengesteld.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 217,20€ 217,20
1MoederbordenASRock B450M Pro4€ 71,93€ 71,93
1VideokaartenGigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G€ 286,-€ 286,-
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500 Zwart€ 61,-€ 61,-
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4B€ 72,18€ 72,18
1VoedingenBitFenix Formula Gold 450W€ 79,95€ 79,95
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 105,-€ 105,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 893,26

Ik weet al dat het beter en goedkoper kan dan die van bol.com, daarom ook dit topic.
Ik ben zelf tevreden met m'n eigen build, maar als die nu beter kan dan hoor ik het graag.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat hij binnen budget blijft. Maar ook dat alle onderdelen die nodig zijn in de wenslijst komen. Zodat ik hem de lijst kan geven en hij dan ook direct compleet is om te bouwen. En dat er geen overbodige luxe op komt wat niet nodig is, zodat de kosten eerder lager dan hoger uitvallen.

Alvast bedankt _/-\o_

Alle reacties

Verwijderd

Ik had hem al genoemd bij je andere draad, maar de behuizing van de pre-build is de volgende: pricewatch: Corsair Carbide Spec-Delta RGB Tempered Glass

Voor het geval dat de kerstverlichting en het glaswerk van belang was.