Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De titel zegt het eigenlijk al, er gaat voornamelijk op gegamed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is een budget van ongeveer 2k aan onderdelen, maar als het iets meer is is het ook geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet een compleet nieuw systeem worden dus alles.
Wat ik zelf nu al heb gevonden is het volgende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z7x3g02kp8uLV0easW5lTn2Y.png?f=user_large)
Wat verwacht je van ons?
ik heb in principe al wat apperatuur uitgekozen en ben voornamelijk op zoek naar advies over wat er misschien beter is of wat er mogelijk beter samen werkt of iets dergelijks.
Ik twijfel zelf het meeste over de videokaart (zou ik niet beter een
Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle OC 10G kunnen nemen?) maar advies over andere zaken is uiteraard ook meer dan welkom, er is in principe nog budget over dus als er meer te halen valt ergens (wat de prijs ook nog een beetje waard is) dan is dat prima.
De titel zegt het eigenlijk al, er gaat voornamelijk op gegamed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is een budget van ongeveer 2k aan onderdelen, maar als het iets meer is is het ook geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het moet een compleet nieuw systeem worden dus alles.
Wat ik zelf nu al heb gevonden is het volgende:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z7x3g02kp8uLV0easW5lTn2Y.png?f=user_large)
Wat verwacht je van ons?
ik heb in principe al wat apperatuur uitgekozen en ben voornamelijk op zoek naar advies over wat er misschien beter is of wat er mogelijk beter samen werkt of iets dergelijks.
Ik twijfel zelf het meeste over de videokaart (zou ik niet beter een
Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle OC 10G kunnen nemen?) maar advies over andere zaken is uiteraard ook meer dan welkom, er is in principe nog budget over dus als er meer te halen valt ergens (wat de prijs ook nog een beetje waard is) dan is dat prima.
[ Voor 3% gewijzigd door Proliges op 02-12-2020 21:50 ]