Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn pc detecteert een H schijf die er niet is

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wolletje01
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 14:18
Mijn vraag
Hoe verwijder ik een hardeschijf in verkenner die er niet is

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik gebruik als moederboord een b360 pro vdh en ik gebruik volgens windows een hdd die ik niet heb

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb wat geprobeerd met diskpart.exe
en natuurlijk mijn pc herstart

*knip* nee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ee5dXEGSwHpvYLTHKsdVprE0tXM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fn35Qebse9iWWl1vOlnxgwec.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door br00ky op 03-12-2020 06:33 ]

Alle reacties

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 18:10

DataGhost

iPL dev

Heel vervelend dat je vensters over elkaar hebt staan zodat we niet kunnen zien wat daar staat en of dat relevant is. Je hebt zo'n groot scherm, als het per se allemaal op 1 screenshot moet, kan je toch wat dingen resizen en naast elkaar zetten? Wat doe je precies waardoor je die foutmelding krijgt? Sinds wanneer gebeurt het? Heb je ooit iets van een H:-schijf gehad? Als je rechtermuisknop erop klikt, dan eigenschappen en dan hardware, wat staat daar dan?

[ Voor 10% gewijzigd door DataGhost op 03-12-2020 00:59 ]

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Ik zie ook al een G met een vraagtekentje..
dus misschien moet je eens uitleggen wat je allemaal aan het doen bent..
iso's aan het mounten of zo?

• Wolletje01
Ik zit even niet op mijn windows en ben niet thuis, maar ik zal proberen wat extra informatie te geven.

Ik probeer mijn H schijf te openen als ik de foutmelding krijgt.
Ik heb het sinds ik 2 dagen.
Ik heb nooit iets op mijn H schijf gehad.
Ik heb properties geklikt en dan stond er 0 bytes van de 0 bytes beschikbaar.
Er staat geen G op de screenshot. Het is een plaatje van een hardeshijf met een vraagteken, omdat dat me H schijf is. Die hij niet kan openen, want hij bestaat fysiek niet.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 18:10

DataGhost

iPL dev

Wat voor apparaten heb je aan- en/of afgekoppeld twee dagen geleden? Heb je toen iets geïnstalleerd of iets anders speciaals gedaan?
Ik heb properties geklikt en dan stond er 0 bytes van de 0 bytes beschikbaar.
Je moet daarna nog op het tabje hardware klikken om te kijken wat daar staat.
Er staat geen G op de screenshot.
Die G staat er wel, moet je maar eens goed kijken. Die heb je gehad in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 03-12-2020 12:00 ]

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 22:01
Maar goed als je die g schijf icoon bij "snelle toegang" verwijderd, krijg je de melding niet weer iig. Het is in het verleden een keer aangesloten geweest iig.(misschien een usbstick)

edit:
Oh wacht je hebt het over de H/, my bad,
Je zou eens chkdsk /r /f of een vd andere schijfcontroles scandisk enz, kunnen draaien en herstarten, dan is de link misschien weg.

[ Voor 36% gewijzigd door Mel33 op 03-12-2020 12:08 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Wolletje01
Sorry voor het late antwoord. Ik heb het gefixt door mijn F schijf de H schijf te maken en dan terug te zetten naar D. G is nu ook weg

[ Voor 21% gewijzigd door Wolletje01 op 05-12-2020 22:32 ]

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
Heb je in je system tray (rechtsonderin) iets staan waar mee je iso’s kan mounten? (Zoals daemon tools)
Pagina: 1