Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Premiere Pro, After Effects, Photoshop & 1440p gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- max €2200,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Noctua NH-D14 kan ik overnemen uit mijn oude Intel systeem. Bij Noctua reeds een AM4 mounting kit opgevraagd. Die sturen ze gratis op (wat een service!). De Samsung 970 Evo Plus 1TB heb ik al. Zal worden gebruikt als boot & software drive. De twee Crucial MX500 2,5" 1TB schijven zullen gebruikt worden als project & cache schijven. Verder heb ik nog een Seagate Barracude 3TB data opslag schijf. Ik ben helemaal voorzien van randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht genoeg te hebben aan een 750w psu. Wat denken jullie?
Qua cases twijfel ik tussen de Fractal Design Meshify 2, de Lian Li PC-011 Dynamic en de Fractal Design Define 7.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se merkvoorkeur. Ik sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter natuurlijk, maar niet het allerbelangrijkst voor deze build. Zo lang de kast maar niet gaat blazen alsof hij elk moment op kan stijgen. aRGB is leuk maar wellicht als extraatje mits het binnen het budget past.
Ga je overklokken?
Vooralsnog niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Doel is het meest krachtige systeem samen te stellen voor het beoogde budget waar ik de komende jaren lekker mee vooruit kan. Wellicht zijn bepaalde combinaties aan of af juist te raden.
De configuratie die ik vooralsnog heb samengesteld is als volgt:
Premiere Pro, After Effects, Photoshop & 1440p gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- max €2200,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Noctua NH-D14 kan ik overnemen uit mijn oude Intel systeem. Bij Noctua reeds een AM4 mounting kit opgevraagd. Die sturen ze gratis op (wat een service!). De Samsung 970 Evo Plus 1TB heb ik al. Zal worden gebruikt als boot & software drive. De twee Crucial MX500 2,5" 1TB schijven zullen gebruikt worden als project & cache schijven. Verder heb ik nog een Seagate Barracude 3TB data opslag schijf. Ik ben helemaal voorzien van randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht genoeg te hebben aan een 750w psu. Wat denken jullie?
Qua cases twijfel ik tussen de Fractal Design Meshify 2, de Lian Li PC-011 Dynamic en de Fractal Design Define 7.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se merkvoorkeur. Ik sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter natuurlijk, maar niet het allerbelangrijkst voor deze build. Zo lang de kast maar niet gaat blazen alsof hij elk moment op kan stijgen. aRGB is leuk maar wellicht als extraatje mits het binnen het budget past.
Ga je overklokken?
Vooralsnog niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Doel is het meest krachtige systeem samen te stellen voor het beoogde budget waar ik de komende jaren lekker mee vooruit kan. Wellicht zijn bepaalde combinaties aan of af juist te raden.
De configuratie die ik vooralsnog heb samengesteld is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 604,40 | € 604,40 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B550-F Gaming | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 | € 918,39 | € 918,39 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Clear Tempered Glass | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D14 | € 70,56 | € 70,56 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 179,71 | € 179,71 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 119,- | € 119,- |
| 2 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 111,50 | € 223,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 165,75 | € 165,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.597,31 | ||