Verwijderd
en dan op je bureau zetten
De bovenrand van je monitor ????
Het nadeel hiervan is dat je ook nog een aparte voeding moet kopen.
Het voordeel is echter dat je hem op iedere willekeurige pc kan aansluiten en dus ook mee kan zeulen naar vrienden om daar info via de lcd uit te lezen.
En het is praktischer omdat je de lcd na de aanschaf van een nieuwe pc niet uit je oude moet slopen).
Als het goed is staat er een foto van zoiets in een ander forum.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik weet er niets van, dus als ik verkeerd zit, sorry. Maar,Op zondag 12 augustus 2001 21:41 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Ja als ik um vertikaal plaats (hij is 19 cm breed)
Lcd van 19 cm, ik denk dat je 19 mm bedoelt. Lijkt mij iets beter passen.
I, for one, like Roman numerals
kijk eens heeeel goed hoeveel 19 mm is en denk dan eens na hoe logisch dat klinktOp zondag 12 augustus 2001 22:15 schreef Def_P het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, dus als ik verkeerd zit, sorry. Maar,
Het model lcd wat hij heeft is inderdaad 19 cm (zelfde als die van mij, en die past niet makkelijk in een pc front)
En ik bedoelde zoiets als de foto van Superluuk, ik kon alleen mijn voorbeeld niet zo snel vinden.
Verwijderd
19 mm zou inderdaad een stuk beter passen, lcd is helaas *echt* 19 cm..Op zondag 12 augustus 2001 22:15 schreef Def_P het volgende:
I, for one, like Roman numerals
ik weet dat hij r dan nog niet in past aan de voorkant, maar wat je dan bv zou kunnen doen is:
iets bovenop je case fabriceren dat als het ware je case door trekt .. en dat kan dat wel gewoon zo breed zijn als je case echt is ...
ik zal ff iets met photoshop maken om het wat duidelijker te maken ...
je bedoelt zeker dat de printplaat 19 cm is.Op zondag 12 augustus 2001 22:51 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
19 mm zou inderdaad een stuk beter passen, lcd is helaas *echt* 19 cm..

en dan mooi in de kleur van de case ... (ik heb hem doorzichtig gemaakt om het iets dudelijker te laten zien)
ik hoop dat de tekening het een en ander verduidelijkt.
Ik heb een HX08 maar die is bovenaan maar 19 cmOp zondag 12 augustus 2001 22:58 schreef Mafioso het volgende:
Hoe breed is je casewant een Aopen HX-45 is bv 20 cm breed (helemaal bovenaan) ..
ik weet dat hij r dan nog niet in past aan de voorkant, maar wat je dan bv zou kunnen doen is:
iets bovenop je case fabriceren dat als het ware je case door trekt .. en dat kan dat wel gewoon zo breed zijn als je case echt is ...
ik zal ff iets met photoshop maken om het wat duidelijker te maken ...
Hee geen slecht idee thnxOp zondag 12 augustus 2001 23:26 schreef MrE het volgende:
je zou ook aan de voorkant (in een van je 5,25" bays) een aluminium uitbouwseltje kunnen maken waar je je lcd in maakt.
ik hoop dat de tekening het een en ander verduidelijkt.
[afbeelding]
vaag ...Op zondag 12 augustus 2001 23:37 schreef Maverickje het volgende:
Ik heb een HX08 maar die is bovenaan maar 19 cm
Van de Aopen site
Dimensions: 16.54"(D)x7.80"(W)x23.23"(H) / 420mm(D)x198mm(W)x590mm(H)
Als ie af zal ik wel wat foto's laten zien als ik dan een goeie manier weet hoe ik dat moet doen. Iemand hier ergens een uitleg over.
Verwijderd
die kanje dan ook leuk op je bureau zetten ofzo
Maar ehm ja je kan een mooi kastje maken en dat op je desktop bureau
Of ehh je bouwt 'm in je bureau, maar da's zonde. Of je hangt 'm aan de muur. Of je plakt 'm boven je bed en neemt er een draadloos toetsenbord bij (als je die nog niet hebt) zodat je vanuit je bed mp3s kan spelen enzo
Graag pics als 't klaar is
Verwijderd
Suc6
Goed idee, maar heb je de afmetingen van het lcd gezien? 19 cd breed... ik heb nog nooit een wekker radio van 19 cm breed gezien. Maar goed thnx voor je idee, mischien een goede tip voor mensen die een kleiner lcdtje hebben.Op dinsdag 14 augustus 2001 09:53 schreef Marlboro het volgende:
Psies, haal gewoon een goedkope wekkerradio bij de kijkshop ofzo, sloop het schermpje eruit en bouw de jouwe in......
Suc6
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
of plexi kastje met alu hoeklijntjes
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
Ben je gelijk klaar (wel effe met de dremel je lcd uitzagen).
Staat wel
Zal binnenkort een paar pics posten
Ja oke thnx voor de tip, ik wacht met spanning af op de pixOp dinsdag 04 september 2001 19:06 schreef Enter het volgende:
Of gewoon net als ik gewoon een plastic behuizing bij conrad (www.conrad.nl) bestellen voor 7,50.
Ben je gelijk klaar (wel effe met de dremel je lcd uitzagen).
Staat wel.
Zal binnenkort een paar pics posten
Verwijderd
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."