Toon posts:

Probleem PC bij aanzetten,,,,,,,,,,,,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het aanzetten van mijn nieuwe sloopPC geeft hij een foutmelding dmv pieptonen,,, ik heb gezocht op de fujitsu homepage ( het is waarschijnlijk een fujitsu P1 120mhz)
wat deze pieptonen betekenen. Het echter in het duits geschreven en ik kan er niet veel van maken,,, De zin luidt als volgt:

(3) Es gibt ein Problem bei den Speicheradressen im ersten Megabyte des Prozessorkarten-Speichers.

Is er iemand met een talenknobbel die weet wat het betekend en waar het probleem dus zit???

Het ligt in ieder geval niet aan de Harde schijf en aan het interne geheugen,,,

HELP!!!!

Verwijderd

Er is een probleem bij de geheugenadressen in de eerste megabyte van de processorkaartgeheugen... zoiets?? :?

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 16:34 schreef fox12345 het volgende:
Het ligt in ieder geval niet aan de Harde schijf en aan het interne geheugen,,,
Hoe kom je daarbij :?

Volgens mij gaat het wel over je interne geheugen of het cache geheugen, maarja zo goed is mijn duits niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het interne geheugen bij een vriend van mij getest in zijn amd 233 Mhz,,, en daar deed het het wel,,,,,,,

kan het niet aan de processor liggen????

Verwijderd

Topicstarter
en wat is dan het eerste mb van de prozessor karte????

is dat soms het bios???

en cachegeheugen is toch anders in het duits???

Verwijderd

Misschien is het bordje gaar, als je zeker weet dan het mem in orde is.

Het gaat in elk geval om de eerste meg van iets.

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
ik ga mee met Masta-T, je moederbordje is waarschijnlijk verrot, dat is meestal het geval als hij over geheugen begint te zeiken terwijl dat nog goed is...

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie waar ik een moederbord socket7 kan krijgen/kopen????

en hoeveel is dit maximaal waard???

• hives
  • Laatst online: 10-04-2023
vraag en aanbod dan heb je het zo gevonden.
Of misschien pricewatch zelfs nog....

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• hives
  • Laatst online: 10-04-2023
vraag en aanbod dan heb je het zo gevonden.
Of misschien pricewatch zelfs nog.... :D

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Pagina: 1