They made me do it.
SQL server onbereikbaar
Wegens een verhuizing van de servers is deze site tijdelijk offline
De onderstaande pagina werd gecached op 30 mei 16:22:10.
Niet?
[Specs]
lijkt mij niet helemaal juistSQL server onbereikbaar
Wegens ernstige problemen met de RAID van de database server (een Seagate Cheetah is overleden aan een headcrash), die gisteren zijn ontstaan tijdens onderhoud bij Vuurwerk, zijn Tweakers.net, Fokzine.net en bijbehorende forums voor onbepaalde tijd offline.
<edit> t.net doet het hier weer
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
SQL server onbereikbaar
Wegens ernstige problemen met de RAID van de database server (een Seagate Cheetah is overleden aan een headcrash), die gisteren zijn ontstaan tijdens onderhoud bij Vuurwerk, zijn Tweakers.net, Fokzine.net en bijbehorende forums voor onbepaalde tijd offline.
Verwijderd
Maja is wel klote, 10 dagen vakantie, ik ga dus beetje al het nieuws, .plan , frontpage artikelen lezen doet ie het niet.
Even wachten tot vanavond.
30 Mei vind ik nou niet echt recent.
Niet?
[Specs]
Misschien wat onaangekondigd onderhoud ?
Een uur of anderhalf geleden was er nog nix aan de hand
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Maar de Replication slave van Apollo is Offline.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Mysql uptime 3 minuten
edit: alleen nu krijg ik weer een vage melding bij het posten op GoT
edit2: nu niet meer
They made me do it.
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Dude, die heb je niet zelf gemaakt.Op zondag 12 augustus 2001 16:49 schreef G8KeePeR het volgende:
Sick_Nick, you stole my icon
Ik heb hem op een site met free animated gifs gehaald. Dus jij hebt er geen rechten op
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dan heb ik niets gezegd
Sorry traag, zal het nooit meer doen
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
nee hoorOp zondag 12 augustus 2001 16:52 schreef MR_WAZOO het volgende:
fokzine is nog dood
They made me do it.
owneej??Op zondag 12 augustus 2001 16:53 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
nee hoor
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Dan heb ik ook niks gezegd, even goede vriendenOp zondag 12 augustus 2001 16:52 schreef G8KeePeR het volgende:
Ok, als je hem rechtstreeks van i'net gehaald hebt, is het ok
Dan heb ik niets gezegd
Sorry traag, zal het nooit meer doen
Bij mij doet hij het gewoon:Op zondag 12 augustus 2001 16:55 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
owneej??
<KNIP>
They made me do it.
das al beter lol
edit:
GaMeOvEr was de schuldige
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Die heb ik weggehaald, net zoals die van Traag, omdat ik geen zin heb in over-en-weertjes...Op zondag 12 augustus 2001 17:17 schreef bolk het volgende:
waar is mijn reply?
Aannames zijn fataal.
ok.. bedankt dat je het ff zegtOp zondag 12 augustus 2001 17:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Die heb ik weggehaald, net zoals die van Traag, omdat ik geen zin heb in over-en-weertjes...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.