ok.. ik heb dus ff een icon in elkaar gezet.. wil hem uploaden als icon hier maar doet het niet.. zegt dat mijn profiel is bijgewert maar ik zie hem niet.. 
het gaat om deze:
het gaat om deze:
Verwijderd
hhmmzz hoe? als ik onder webicon de link zet doet die het ook niet?Op zondag 12 augustus 2001 16:31 schreef Cheatah het volgende:
Je icon is te groot, je zult hem op een webserver moeten zetten met een url daarnaartoe.
Uploaden naar de GoT server gaat niet.
Verwijderd
Dan moet je onder je prefs nog even aanzetten dat je niet alleen geuploade plaatjes wilt zien.Op zondag 12 augustus 2001 16:31 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
hhmmzz hoe? als ik onder webicon de link zet doet die het ook niet?
Op zondag 12 augustus 2001 16:32 schreef Cheatah het volgende:
Heb je hem al ergens geupload dan?
haha snuggere opmerking!Op zondag 12 augustus 2001 16:34 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
hoe kan ik hem hier anders posten dan?
staat al goedOp zondag 12 augustus 2001 16:32 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dan moet je onder je prefs nog even aanzetten dat je niet alleen geuploade plaatjes wilt zien.
weet het niet.. eerst zette ik hem bij webicon.. doe verstuur.. ga ik naar profile.. is die regel leeg.. nu doet die het opeens welOp zondag 12 augustus 2001 16:42 schreef Cheatah het volgende:
En waar lag het nu aan? Enneh, Ferah is te jongmaar wel lekker
i expected that question..Op zondag 12 augustus 2001 17:14 schreef psilo het volgende:
wies die Ferah ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq