Ik ben extreem goed in afkoelen, zo erg dat ik vanochtend, na 20 minuten fietsen totaal verkleumd en met veel pijn van de kou aan kwam (hoofdpijn, pijn in m'n vingers en oren). En het is nog niet eens aan het vriezen. Ik draag goede schoenen, leren gevoerde jas, vest, gewone kleding er onder, sjaal, thinsulate goed passende handschoenen en muts, en nog heb ik zeker 20 minuten nodig om 'n béétje op te warmen en de pijn weg te laten trekken.
Nu kan ik in de winter voor ieder ritje de auto pakken, maar da's ook niet gezond en een stuk duurder.
Ik ben dus op zoek naar elektrisch verwarmde handschoenen en muts, waarbij vooral de vingers en oren en voorhoofd verwarmd worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben ook nog eens erg klein, maatje 8 is voor werkhandschoenen te groot, maatje 6 te klein en 7 kan ik zelden vinden.
Nu kan ik in de winter voor ieder ritje de auto pakken, maar da's ook niet gezond en een stuk duurder.
Ik ben dus op zoek naar elektrisch verwarmde handschoenen en muts, waarbij vooral de vingers en oren en voorhoofd verwarmd worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben ook nog eens erg klein, maatje 8 is voor werkhandschoenen te groot, maatje 6 te klein en 7 kan ik zelden vinden.
Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!