Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Vraag
Beste antwoord (via Linksquest op 17-12-2020 11:01)
Niets, de layout heb ik inmiddels gefixedLinksquest schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:58:
Ik zie het inderdaad, wat zou ik daar aan kunnen doen?
Maar met een Tweakblog staat er in je profiel dus al een overzicht van je posts. Daarvoor heb je de RSS feature in principe niet nodig; die is meer bedoelt voor externe blogs
[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 17-12-2020 10:17 ]
Intentionally left blank
Alle reacties
Intentionally left blank
Maar ik heb nog een vraagje, kan ik toevallig ook een Twitter Feed erin zetten, en zoja, weet je toevallig hoe ik dat doe?
Als het maar een RSS feed is. Vziw biedt Twitter die niet zelf aan maar kan dat wel weer via derde partijen. Dat zal je zelf even moeten uitzoeken.Linksquest schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:51:
@crisp bedankt voor je bericht, dan weet ik dat ik niks fout gedaan heb, wacht even jullie fix af.
Maar ik heb nog een vraagje, kan ik toevallig ook een Twitter Feed erin zetten, en zoja, weet je toevallig hoe ik dat doe?
Intentionally left blank
Is er al iets meer bekend over dit probleem? Heb niks meer vernomen.
Het ziet er alleen niet zo heel netjes meer uit: gallery: linksquest
Intentionally left blank
Niets, de layout heb ik inmiddels gefixedLinksquest schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:58:
Ik zie het inderdaad, wat zou ik daar aan kunnen doen?
Maar met een Tweakblog staat er in je profiel dus al een overzicht van je posts. Daarvoor heb je de RSS feature in principe niet nodig; die is meer bedoelt voor externe blogs
[ Voor 29% gewijzigd door crisp op 17-12-2020 10:17 ]
Intentionally left blank
Dit ging overigens al een aantal maanden fout volgens mij. Ik heb ergens in maart een tweakblog aan de rss feed in de tracker toegevoegd, sinds vanochtend zag ik het blog voor het eerst in de tracker, inclusief oude blogposts
Mooi dat het nu werkt
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Intentionally left blank
/f/image/H152mKB96vw7bb2QCZlA8pVf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fgvhVlSdQ7zmO4W4SgjH2K6d.png?f=fotoalbum_large)