System Shock 2

Pagina: 1
Acties:

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37
ik zit voor het moment op level 3. Je moet daar 4 vial's zien te vinden en in regulators steken. 'k heb reeds 3 vials gevonden en gebruikt in sector A B C. Maar ik kan maar de vial voor sector D niet vinden :( . Kan er mij iemand helpen.

https://fgheysels.github.io/

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zondag 12 augustus 2001 16:20 schreef whoami het volgende:
ik zit voor het moment op level 3. Je moet daar 4 vial's zien te vinden en in regulators steken. 'k heb reeds 3 vials gevonden en gebruikt in sector A B C. Maar ik kan maar de vial voor sector D niet vinden :( . Kan er mij iemand helpen.
Oei... das een tijd geleden... hoe ziet de omgeving eruit?

Steam

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

nou hier is ie dan.
heb lang gezocht, maar hier moet je ergens zijn voor de oplossing

Moet je maar even kijken waar je ong. bent.

• whoami
heel erg bedankt voor die walkthrough. 'k heb gezien waar ik nog niet geweest was. Namelijk die kamer waarvan de deuren kapot zijn en waardoor je dus door het raam moet springen. Alhoewel ik dat al meerdere malen geprobeerd had, geraak ik toch niet door dat raam. 't is net of ik mij nie kan bukken of zo .... strange. Maar nu weet ik tenminste waar ik moet zoeken :) :)

'k ga mij weer een beetje bezighouden daarmee :p

• pica
Wat is dit eigenlijk een fantastisch cool spel. Nog steeds speel ik af en toe nog wel eens een niveautje, maar die sfeer heb ik in GEEN ENKEL(okokok, Vampire heeft meer sfeer, alleen een ander soort sfeer :) (SS2 meer creepie, eng en uitzichtloos, vampire meer 'zielige-held-streeft-naar-verloren-zaak' sfeer :) )) spel gezien...

Steam

• whoami
vroeger had ik ook system shock I gespeeld. Ik herinner me nog heel goed die eerste level die ik eens 's avonds laat aan het spelen was. Op het einde durfde ik gewoon bijna geen stap meer verder zetten van de bibber :) . Ik denk wel dat er een foutje in dat spel zat. Als je plot niet op NUL zette, kon je gewoon niet verder dan level 5 geraken herinner ik mij ...

bij system shock II vindt ik toch dat sommige dingen (zoals beperkte inventory) wel heel jammer zijn in vergelijking met system shock I

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Deus Ex had ook een lekker sfeertje afentoe. :7

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 12 augustus 2001 20:36 schreef whoami het volgende:
Als je plot niet op NUL zette, kon je gewoon niet verder dan level 5 geraken herinner ik mij ...
Huh? Ik kon het spel gewoon uitspelen hoor :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ja je kant het wel uitspelen hoor.. Je moet alleen soms ff zoeken naar bepaalde deuren waar je opeens wel langs kunt. Ik vind System Shock 2 nog een geweldig spel, ook lekker veel doen enzo en leuke skills. Ik zou er graag nog wel een deel van willen zien :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

ik vond altijd dat je zo rete langszaam loopt, maarja het is natuurlijk ook een heel ander soort spel als bv. UT,

ik had er niet echt geduld voor...

over spellen met sfeer, klinkt misschien raar, maar ik vond Driver altijd wel een leuke sfeer hebben,
beetje rond rijden in Las Vegas (oid?) op een donkere avond tussen allemaal mooi verlichte gebouwen

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 19:26
misschien een |:( vraag maar wat voor spel is System Shock I/II eigenlijk?

enne jep driver had een geweldig sfeertje.. heerlijk geluid ook van die wagens alleen vond ik de grafix erg opgefokt bad

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 12:02 schreef webkabouter het volgende:
misschien een |:( vraag maar wat voor spel is System Shock I/II eigenlijk?
soort 1ste person Tombraider met wat puzzels...
beetje half live achtig maar dan langzamer in een futuristische omgeving...

• Acolyte57

Acolyte57

*zucht* Denk aan iets als Deus Ex; beetje RPG/action FPS.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• pica
Op maandag 13 augustus 2001 17:01 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

soort 1ste person Tombraider met wat puzzels...
beetje half live achtig maar dan langzamer in een futuristische omgeving...
Dit is net zoiets als pacman met quake 3 vergelijken :) of startrek O+ met starwars :r .

Steam

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 17:10 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Dit is net zoiets als pacman met quake 3 vergelijken :) of startrek O+ met starwars :r .
ojee, ik heb weet iets verkeerds gezegd :D

ik heb het maar 1 keer gespeeld, beetje rond gelopen enzo, maar toen begon t me te vervelen

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Op maandag 13 augustus 2001 17:24 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

ojee, ik heb weet iets verkeerds gezegd :D

ik heb het maar 1 keer gespeeld, beetje rond gelopen enzo, maar toen begon t me te vervelen
Je moet er ook een beetje van houden. In het begin kan je character helemaal niets. Pas als je experience krijgt ga je sneller lopen, heb je minder terugslap van wapens, grotere inventory, kan je meer hacken, meerdere wapens gebruiken etc.

System2 is imo veel meer RPG dan Deus Ex.

• Acolyte57

Acolyte57

SS2 is iig veel gaver dan Deus Ex :)

• pica
Op maandag 13 augustus 2001 17:35 schreef Acolyte57 het volgende:
SS2 is iig veel gaver dan Deus Ex :)
True, true :)

Steam

Pagina: 1