Welke printer redt mij van alle ellende?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik ben een ICT man...alles draait om computers en software en met al zijn ongemakken probeer ik er een mooie wereld van te maken. Maar als ICT man is er een ding wat mij niet zint...PRINTERS!!1!!

Dus ik vermijd die meuk ook altijd. Stinkt en doen altijd wat jij niet wilt en het is achterlijk duur..blablabla. Maar goed, oudste zoon begint te studeren en jongste gaat ook naar middelbare school, dus ja er moet een printer komen.

Nu weet ik alles van computers, maar van printers heb ik zero kaas gegeten. Kan iemand mij op weg helpen welke printer ik voor thuis/netwerk kan aanschaffen? Liefst kleur en laser, want ik heb geen zin in cartridges die uitdrogen enzo omdat we het amper gebruiken.

Iemand een tip voor een huis tuin en keuken printer waar we geen omkijken naar hoeven te hebben?

Wensen zijn

- Laserprinter
- Kleur
- Airprinter

Mijn dank is groot

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik gebruik al jaren een Samsung Xpress C460FW en ik ben er nog steeds uitermate tevreden over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht dit artikel even doornemen: https://nl.hardware.info/...ewTabHWI&utm_campaign=HWI

En in de Pricewatch staan een aantal kleurenlasers met goede reviews: https://tweakers.net/prin...KlgZlSbK0OSNgYRdgYKFxbCwA

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 02-12-2020 01:30 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Moet het echt een eigen printer zijn? Op de campus kun je meestal erg goedkoop printen. Op de HAN voor 4,5 cent voor zwart-wit of 20 cent voor kleur. Ik kan me niet voorstellen dat andere onderwijsinstellingen hogere kosten in rekening brengen. Met printen op de middelbare school heb ik geen ervaring. Maar heel duur kan dat ook nooit zijn.

Het is toch best een opgave om goedkoper uit te zijn dan op de campus. Ik heb wel een eigen printer, maar dat is puur voor het gemak. Afhankelijk van wanneer je wilt printen, hoeft dat geen argument te zijn.

Overigens als je niet per se kleur nodig hebt, zou ik een zwart-wit printer kopen. Inkjets verbruiken altijd kleuren inkt. Dit schijnt ook zo te zijn bij laserprinters (die gebruikt dan kleurentoner)

Je analyse dat je een laserprinter wilt is overigens goed. Ik heb niks anders dan gezeik gehad met inkjets. Nu iets meer dan een jaar een laser en ik kan altijd printen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

hoi1234 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:40:
Moet het echt een eigen printer zijn? Op de campus kun je meestal erg goedkoop printen. Op de HAN voor 4,5 cent voor zwart-wit of 20 cent voor kleur. Ik kan me niet voorstellen dat andere onderwijsinstellingen hogere kosten in rekening brengen. Met printen op de middelbare school heb ik geen ervaring. Maar heel duur kan dat ook nooit zijn.
Je weet dat er meer onderwijs thuis digitaal wordt geleverd dan eerst op het moment? Iets met COVID of zo :)

No drama