hallo ik heb 2 maanden geleden een nieuwe pc gebouwd..
maar nu komt er dus een irritant hoog geluid uit.. het is een constant geluid maar niet zo hoog en random als coil whine zoals ik op de youtube filmpjes heb gehoord..
nu had ik het geluid gelijk toen ik m voor t eerst aanzetten en had toen nog me oude videokaart erin zitten en nu een nieuwe dus dat lijkt me sterk.
als ik me oor verplaats naar de power supply word het juist minder dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk..
waar ik het het hards hoor is dan een beetje in t midden van de kast aan de rechter en linker kant.. en als ik gewoon achter me pc zit en me rug naar pc draai is het bijna weg..
ik dacht eerst wel dat het geluid zou verdwijnen maar na 2 maanden nog steeds niet gebeurd.
wat kan het zijn? en hoe los ik dit op :0 iemand enig idee ?
mijn pc :
maar nu komt er dus een irritant hoog geluid uit.. het is een constant geluid maar niet zo hoog en random als coil whine zoals ik op de youtube filmpjes heb gehoord..
nu had ik het geluid gelijk toen ik m voor t eerst aanzetten en had toen nog me oude videokaart erin zitten en nu een nieuwe dus dat lijkt me sterk.
als ik me oor verplaats naar de power supply word het juist minder dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk..
waar ik het het hards hoor is dan een beetje in t midden van de kast aan de rechter en linker kant.. en als ik gewoon achter me pc zit en me rug naar pc draai is het bijna weg..
ik dacht eerst wel dat het geluid zou verdwijnen maar na 2 maanden nog steeds niet gebeurd.
wat kan het zijn? en hoe los ik dit op :0 iemand enig idee ?
mijn pc :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-10700K Avengers Edition Boxed | € 385,05 | € 385,05 |
1 | Moederborden | MSI MAG Z490 Tomahawk | € 182,44 | € 182,44 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming X Trio | € 866,25 | € 866,25 |
1 | Behuizingen | MSI MPG GUNGNIR 110R | € 95,47 | € 95,47 |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG272CQR Zwart | € 349,- | € 349,- |
1 | Waterkoeling | MSI MAG Core Liquid 240R | € 118,02 | € 118,02 |
1 | Game-accessoires | Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Wit) | € 318,- | € 318,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B | € 81,19 | € 81,19 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 860W Platinum | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 54,90 | € 54,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.555,32 |
Ties are not forgotten, They're severed