Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een 144hz scherm met een 2560x1440 resolutie. Op het moment speel ik vooral Call of Duty Warzone, Apex Legends, Battlefield en Anno. Ook design ik veel in programma's als Figma, Sketch en Photoshop. Veel bezig met video editing in Premiere Pro en af en toe After Effects voor complexere animaties maar met name basic editing. Wel exporteer ik dagelijks 3 video's op full hd resolutie van 1 - 10 minuten lang. Hoe sneller het exporteren gaat, des te prettiger
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget. Ik heb op het moment een custom build van 4 jaar oud en wil bepaalde onderdelen vervangen om meer performance te halen. Over het algemeen koop ik mid to high range technologie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Is de voeding van 550 watt voldoende? Of kan ik deze beter vervangen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind het nu vooral jammer dat ik twee mooie monitoren heb van 2560x1440 met 144 hz en bijvoorbeeld in Warzone maar tussen de 70 - 90 fps haal.
Ga je overklokken?
In principe niet van plan. Voel me er wel comfortabel bij om dat te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Vier jaar geleden dus een pc samengesteld waarbij ik toen had gekozen voor een i7 6700. Dat is op het moment de bottleneck voor de 1080 ti op spellen als Warzone. Ik wil vooral weer een paar jaar vooruit kunnen met de nieuwe samenstelling. Wellicht dat ik er volgend jaar een nieuwe gpu in prik, of een extra ssd bijvoorbeeld. Vind het vooral belangrijk dat de basis klopt en dat ik daar weer verder op kan bouwen
.
Gamen op een 144hz scherm met een 2560x1440 resolutie. Op het moment speel ik vooral Call of Duty Warzone, Apex Legends, Battlefield en Anno. Ook design ik veel in programma's als Figma, Sketch en Photoshop. Veel bezig met video editing in Premiere Pro en af en toe After Effects voor complexere animaties maar met name basic editing. Wel exporteer ik dagelijks 3 video's op full hd resolutie van 1 - 10 minuten lang. Hoe sneller het exporteren gaat, des te prettiger
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een vast budget. Ik heb op het moment een custom build van 4 jaar oud en wil bepaalde onderdelen vervangen om meer performance te halen. Over het algemeen koop ik mid to high range technologie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Is de voeding van 550 watt voldoende? Of kan ik deze beter vervangen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Toshiba MD04ACA400, 4TB | € 107,67 | € 107,67 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,90 | € 103,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 960 Pro 512GB | € 358,70 | € 358,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 570,27 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 445,05 | € 445,05 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 151,90 | € 151,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 761,95 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind het nu vooral jammer dat ik twee mooie monitoren heb van 2560x1440 met 144 hz en bijvoorbeeld in Warzone maar tussen de 70 - 90 fps haal.
Ga je overklokken?
In principe niet van plan. Voel me er wel comfortabel bij om dat te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Vier jaar geleden dus een pc samengesteld waarbij ik toen had gekozen voor een i7 6700. Dat is op het moment de bottleneck voor de 1080 ti op spellen als Warzone. Ik wil vooral weer een paar jaar vooruit kunnen met de nieuwe samenstelling. Wellicht dat ik er volgend jaar een nieuwe gpu in prik, of een extra ssd bijvoorbeeld. Vind het vooral belangrijk dat de basis klopt en dat ik daar weer verder op kan bouwen