Ik wil graag zelf een audio muziek-cd zelf samenstellen maar als ik die wil branden wil ik er een beveiliging opzetten zodat niemand die ken kopieren. Mijn vraag is: Hoe ken ik zo'n cd beveiligen ??? Alvast bedankt
Heel simpel : Niet. Het kan gewoonweg simpel niet.Ik wil graag zelf een audio muziek-cd zelf samenstellen maar als ik die wil branden wil ik er een beveiliging opzetten zodat niemand die ken kopieren. Mijn vraag is: Hoe ken ik zo'n cd beveiligen ??? Alvast bedankt
Verwijderd
niet, wat je wel kan doen is de cd niet afsluiten en er een text bestand bij fikken, je heb dan een audio en data gedeelte, de domme thuisgebruikers die 1 op 1 doen zullen nu de cd niet kunnen copy pasten
jammer.....
je kan er mp3's van maken, en die in en beveiligde zip op cd branden
maarja, ok dat is te kraken..
je kan er mp3's van maken, en die in en beveiligde zip op cd branden
maarja, ok dat is te kraken..
Gebruik dan leiver ACE dan zijn ze teminste wat langer bezig dan met Zip
Als ik dat textbestandje erbij fik ken ik dan wel de cd gewoon blijven luisteren ?? Ze moeten het wel kunnen luisteren maar niet kopieren.Op zondag 12 augustus 2001 16:58 schreef Stoned-cow het volgende:
niet, wat je wel kan doen is de cd niet afsluiten en er een text bestand bij fikken, je heb dan een audio en data gedeelte, de domme thuisgebruikers die 1 op 1 doen zullen nu de cd niet kunnen copy pasten
Een beetje off-topic, maar als het de grote jongens a la Sony en CBS niet lukt om hun muziek CD's te beveiligen tegen kopieren, waarom denk je, dat het jou wel zou lukken?
Waarschijnlijk bedoel je ook:'Hoe kan ik moeilijk maken om mijn CD te kopieren?'
I rest my case...
Waarschijnlijk bedoel je ook:'Hoe kan ik moeilijk maken om mijn CD te kopieren?'
I rest my case...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Zorg ervoor dat je de laatste track van je audio CD niet precies een veelvoud is van 2352.
(dus een heel frame)
Wanneer je dat brand met bijv CDrwin en ook nog aangeeft dat je 0 sec delay voor de eerste track hebt, dan is het voor de meeste mensen die niet met Nero of Clone CD bakken al een stuk lastiger op de CD te kopieren.
Nadeel is wel dat een hoop branders dit ook niet goed kunnen branden.
Vroeger met mijn oude Matsushita 2x writer kon ik dit soort truukjes uithalen. Maar dat was voor de tijd van Clone CD.
(dus een heel frame)
Wanneer je dat brand met bijv CDrwin en ook nog aangeeft dat je 0 sec delay voor de eerste track hebt, dan is het voor de meeste mensen die niet met Nero of Clone CD bakken al een stuk lastiger op de CD te kopieren.
Nadeel is wel dat een hoop branders dit ook niet goed kunnen branden.
Vroeger met mijn oude Matsushita 2x writer kon ik dit soort truukjes uithalen. Maar dat was voor de tijd van Clone CD.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
ut kan wel , ik heb wel een proggie ergens
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Iets backuppen (kopieren) en dat beveiligen tegen backuppen (kopieren).
Lijkt wel een Belgenmop.
Lijkt wel een Belgenmop.
Dus ik brand de cd en laat de cd open dan als hij klaar is zet ik er een WORD/KLADBLOK bestandje bij en dan de cd sluiten. Heb ik het zo goed bregrepenOp zondag 12 augustus 2001 19:09 schreef Stoned-cow het volgende:
ze kunnen de cd gewoon blijven luisteren.. zo doe ik het ook altijd
Verwijderd
Nee... Waar wordt dat dan gezegd in deze draad?
Oops daar dus... copy pasten lukt neit, maar 1 op 1 wel dus werkt ook neit.
Oops daar dus... copy pasten lukt neit, maar 1 op 1 wel dus werkt ook neit.
ik heb ook een keer iets anders gedaan wat wel werkte bij veel mensen dan:
je maakt een cd maar laat de cd open, zet er op een andere computer (ook andere fikker) een laatste track op en sluit hem dan af. ik weet ook niet precies hoe dit werkt maar dat werkte 1,5 jaar geleden wel. 1 op 1 kopieeren ging moeilijk of bijna niet, als je gewoon nummertje voor nummertje die cd ript kon het nog wel gewoon.
je maakt een cd maar laat de cd open, zet er op een andere computer (ook andere fikker) een laatste track op en sluit hem dan af. ik weet ook niet precies hoe dit werkt maar dat werkte 1,5 jaar geleden wel. 1 op 1 kopieeren ging moeilijk of bijna niet, als je gewoon nummertje voor nummertje die cd ript kon het nog wel gewoon.
Pagina: 1