I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Wellicht een bumb, maar als Nedervlaamse afnemer van EDPnet België, heb ik kort VDSL XS versies met elkaar vergeleken: Voor dezelfde prijs krijgt de Nederlander 50% sneller down (30 Mbps) én upload (3 Mbps) snelheid, dan de Belg (20/2 Mbps).
Zijn de kosten voor een provider in Nederland zodanig lager, dan voor een provider in België, dat dit verschil er is? Of is het gewoon om mee te kunnen doen in Nederland?
Zijn de kosten voor een provider in Nederland zodanig lager, dan voor een provider in België, dat dit verschil er is? Of is het gewoon om mee te kunnen doen in Nederland?
Fedora42 KDE
Edpnet is een prima provider. Ze zijn in nederland al actief sinds 2010 misschien zelfs eerder. Een aantal familieleden van me gebruikt het op mijn advies(het goedkopste abonnement) en er is eigenlijk noit storing ofzo, ook niet bij de telefonie.
Hier ook altijd prima ervaringen met edpnet gehad. Ze bieden bovendien een enorm goede en persoonlijke klantenservice, iets dat je bij andere providers in Nederland nog maar zelden tegenkomt. Je kunt voor een Fritzbox kiezen, maar mag ook je eigen apparatuur gebruiken. De maandprijzen zijn bovendien vrij voordelig.
Ik heb sinds een jaar of 2 EDPnet, en ik was bij aanvang erg goed te spreken over hen.
Het was goedkoop, moest wel betalen voor het modem en de aansluitkosten, maar ik verwachtte dat in de loop der tijd wel terug te verdienen.
Herfst vorig jaar (2023) ging het tarief een euro omhoog, naar 26 euro, en dat was nog wel oke. Maar, in feb. 2024 werd ik opgebeld door EDPnet om me in te lichten dat het tarief nog een flink stuk meer verhoogd zou gaan worden per 1 april, en wel naar 31 euro.
Een tijdje later ontving ik deze mail
Ik vind het allemaal nogal vreemd: de redenering, 2 prijsverhogingen binnen 1 jaar, en ook: ik lees op Tweakers helemaal niets over de tweede prijsverhoging. Hebben anderen die niet gehad?
Het was goedkoop, moest wel betalen voor het modem en de aansluitkosten, maar ik verwachtte dat in de loop der tijd wel terug te verdienen.
Herfst vorig jaar (2023) ging het tarief een euro omhoog, naar 26 euro, en dat was nog wel oke. Maar, in feb. 2024 werd ik opgebeld door EDPnet om me in te lichten dat het tarief nog een flink stuk meer verhoogd zou gaan worden per 1 april, en wel naar 31 euro.
Een tijdje later ontving ik deze mail
Daar heb ik tegen geprotesteerd, maar dat mocht niet baten.Edpnet Netherlands B.V. zal per 1 april 2024 het maandbedrag van uw internetverbinding verhogen.
Deze prijsverhoging is noodzakelijk omdat de verbinding (door diverse oorzaken) vele jaren onder kostprijs is verkocht en tussentijds niet is aangepast.
U begrijpt dat dit wel had moeten gebeuren. Onze fout natuurlijk en daarom zullen wij de prijsverhoging niet met terugwerkende kracht doorvoeren maar pas per 1 april 2024.
In vertrouwen u hiermede volledig geïnformeerd te hebben verblijven wij,
met vriendelijke groet
Ik vind het allemaal nogal vreemd: de redenering, 2 prijsverhogingen binnen 1 jaar, en ook: ik lees op Tweakers helemaal niets over de tweede prijsverhoging. Hebben anderen die niet gehad?
Pagina: 1