Toon posts:

m.bord abit kt7a start alleen op met resetknop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moederbord abit kt7a start allen op met de resetknop ,alleen de ventilator gaat draaien.
hij loopt ook regelmatig vast.
als zij hem testen in de winkel zeggen zij dat er niets aan mankeert.
wat kan ik hier aan doen.

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38

KroeT

[...]

Misschien moet je de draadjes van je resetknop, je powerknop en je ledjes even goed op je moederbord vastmaken. En niet ondersteboven :P

Peace is not simply the absence of war.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

moederbord abit kt7a start allen op met de resetknop
Volg het draadje van je powerknop (als er er op de connector geen 'power' staat) en prik deze op de aansluiting waar nu je reset knop zit (volg ook hiervoor de draadjes van je resetknop als er geen 'reset' op staat).
alleen de ventilator gaat draaien
:? Hij start op met de reset knop, maar alleen de ventilator gaat draaien? Sure. Start hij nou wel of niet op?
hij loopt ook regelmatig vast
Spit even een handvol topics door op GoT, de KT133A chipset veroorzaakt nog wel eens hardnekkige vastlopers...
als zij hem testen in de winkel zeggen zij dat er niets aan mankeert
Zullen wel net zulke prutsers zijn als jij :)

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Uit mijn hoofd is de power LED pin 9 dus steek hem dan ook in pin 9..... en er staat ook nog op het moederbord waar je je reset knop kan bevestigen >:)

Het is simpel alleen zou ik je mobo boekje er maar ff bij open leggen zodra je het doet :)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [forum=7] :).

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=6] -> [forum=7]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Bulldog en Jotti zijn het eens ;)
Pagina: 1