Ooit Bitcoin gekocht maar nu onduidelijk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Goedemiddag,

Ik heb echt een onnoemelijke newbie vraag.

Zelf heb ik mij nooit verdiept in cryptocurrency maar ik probeer een collega hierbij te helpen en ik struggle een beetje.

Ze heeft in 2017 een bitcoin gekocht via bitonic. Ze heeft ook een bitcoin adress gekregen waar ik ook de transactie kan terug zien op blockchain explorer.

Echter nu zijn mij een aantal dingen nog onduidelijk.

Ze heeft via Bitonic dit gekocht. Als je dit koopt ben je verplicht om het in een wallet te plaatsen?
Ze heeft een aantal wallets maar nergens staat een balance. Mijn idee dat dit alsnog naar een wallet verplaatst is.

Enige wat ik dus nu heb is een bitcoin address waar ik de transactie kan zien. Received maar NIET send. Dus het staat er nog op.

Nogmaals, ik heb hier geen kaas van gegeten maar probeer het wel uit te zoeken aangezien het niet om een heel klein bedrag gaat.

Als ik blockchain explorer gebruik krijg ik het volgende.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxZ8n8PeyRhB15jtMfqaDcOR0zo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i3nN1z0LmLpu0feVJmdIcdVv.png?f=user_large

De bedoeling is om de bitcoin te verkopen en het geld uit te laten betalen.

Ik weet dat het echt een ontzettende newbie vraag is maar ik kom er niet uit. Ook niet met uitvoerig googlen.

Alvast bedankt voor de feedback :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 01:06
Aangezien Bitonic geen exchange is waar je ook je BTC kan opslaan, moet het wel naar een wallet overgemaakt zijn. Je zal op zoek moeten naar de plek waar die wallet opgeslagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Vipertje schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:00:
Aangezien Bitonic geen exchange is waar je ook je BTC kan opslaan, moet het wel naar een wallet overgemaakt zijn. Je zal op zoek moeten naar de plek waar die wallet opgeslagen is.
Yes daar was ik al bang voor maar elke wallet wat we bekijken is de balance 0.

Enige wat we hebben is het bitcoin adress zoals ik net liet zien. Verder rond die periode zie ik geen enkele wallet wat aangemaakt is in haar e-mail box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:19

lasharor

7 december 2004

In je email box zou je een mail van bitonic moeten hebben waarin het adres staat waar het naar toe is verstuurd.

Als je daar op kijkt met een online explorer (blockchain.info) wat zie je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 29-05 07:50
Duur foutje, ze zal zelf ergens een wallet adres aangemaakt hebben en opgegeven hebben bij Bitonic..

Zie je ook geen private key ergens op haar computer onder mijn documenten oid?

Volg mijn voorbereidingen op The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
verstappen33 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:15:
Duur foutje, ze zal zelf ergens een wallet adres aangemaakt hebben en opgegeven hebben bij Bitonic..

Zie je ook geen private key ergens op haar computer onder mijn documenten oid?
Nee helemaal niks. Hier heb ik ook naar gezocht. Dit heeft een kennis toen geregeld voor haar maar ik zie alleen een bitcoin address.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

lasharor schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:14:
In je email box zou je een mail van bitonic moeten hebben waarin het adres staat waar het naar toe is verstuurd.

Als je daar op kijkt met een online explorer (blockchain.info) wat zie je dan?
Dat staat al in de openingspost, ontvangen er staat er nog.

De vraag is waar die wallet is. Daar hoef je ook geen email van te hebben, want het kan ook gewoon een wallet van de Bitcoin app zijn.
powah2k4 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:17:
[...]

Nee helemaal niks. Hier heb ik ook naar gezocht. Dit heeft een kennis toen geregeld voor haar maar ik zie alleen een bitcoin address.
Als het de bitcoin-eigen wallet is, dan moet je op zoek naar een bestand "wallet.dat"

De vraag is dus, waar kwam dat Bitcoin adres vandaan dat is ingegeven bij de aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:31
[...]

Heeft ze het al aan die kennis gevraagd?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
caspervc schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:18:
[...]

Heeft ze het al aan die kennis gevraagd?
Dat was mijn comment ook maar daar is geen contact meer mee. Ok nu zou je kunnen denken, die heeft het mee genomen maar ik zie dat er verder niks meer verstuurd is met die transactie en dat balance nog altijd hetzelfde is van dat bitcoin adress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:18:
[...]

Dat staat al in de openingspost, ontvangen er staat er nog.

De vraag is waar die wallet is. Daar hoef je ook geen email van te hebben, want het kan ook gewoon een wallet van de Bitcoin app zijn.
[...]

Als het de bitcoin-eigen wallet is, dan moet je op zoek naar een bestand "wallet.dat"

De vraag is dus, waar kwam dat Bitcoin adres vandaan dat is ingegeven bij de aankoop?
een fysiek bestand wallet.dat. Poeh dat word lastig. Die regelt echt ALLES via de telefoon en dit is al een aantal telefoons verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:19

lasharor

7 december 2004

Tja, als iemand anders het heeft aangemaakt en die collega heeft niets meer ingevuld dat het bitcoin adres dan is het natuurlijk een onbegonnen zaak om hier iets mee te doen. Tenzij je contact opneemt met de kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

powah2k4 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:20:
[...]

een fysiek bestand wallet.dat. Poeh dat word lastig. Die regelt echt ALLES via de telefoon en dit is al een aantal telefoons verder.
Dat zou ook op een PC zijn, op de telefoon werkt het zo niet geloof ik.

Je kan aan het adres niet zien wat voor wallet er gebruikt is - ik zou die kennis toch eens contacteren en hopen dat er meer info te achterhalen is. Dat het er nog staat is natuurlijk goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 11:26

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:23:
[...]

Dat zou ook op een PC zijn, op de telefoon werkt het zo niet geloof ik.

Je kan aan het adres niet zien wat voor wallet er gebruikt is - ik zou die kennis toch eens contacteren en hopen dat er meer info te achterhalen is. Dat het er nog staat is natuurlijk goed nieuws.
De vraag is of je die kennis zoveel wijzer wilt maken. Als het een ex is, breng je hem wellicht op het verkeerde idee.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SeatRider schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:24:
[...]

De vraag is of je die kennis zoveel wijzer wilt maken. Als het een ex is, breng je hem wellicht op het verkeerde idee.
Mwah... dat lijkt me in dit geval wel erg vergezocht. Maar het is natuurlijk mogelijk.

Aan de andere kant, nu heb je niets, dus wat is er te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Met de kennis is helemaal geen contact meer. Ik had dit ook al aangegeven om dit met hem op te nemen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Rond die tijd is wel een WIREX APP account aangemaakt.

Maar daar moet ze nog alles verifieren dus lijkt mij niet dat dit de juiste app is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

powah2k4 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:30:
Met de kennis is helemaal geen contact meer. Ik had dit ook al aangegeven om dit met hem op te nemen maar helaas.
Tsja, ik denk dat de situatie niet anders zal zijn dat dat er gekeken moet worden of deze kennis op te sporen is. Met de huidige stand gaat het om een bedrag van meer dan 6K. Dan moet ze kijken of ze haar principes (als dat de reden is dat de kennis uit het zicht is verdwenen) daarvoor aan de kant wil/kan schuiven.

Anders zie ik ook geen andere manier om erachter te komen wélk BTC adres gebruikt is om de bitcoin transactie af te ronden.

Of misschien is er nog de miniscule kans dat ze de telefoon van rond die tijd bewaart heeft. Als ze bij hetzelfde telefoon OS is gebleven, worden de wallet apps gewoon netjes overgeheveld bij het in gebruik nemen van een nieuwe telefoon. Dit wil NIET zeggen dat óók de balans van een van deze wallets meegaat naar de wallet app op de nieuwe telefoon. Je zult dus inderdaad een 0 balans zien.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:02
[...]

Dit heeft een kennis toen geregeld voor haar
Ah altijd de trusted third parties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vraag eens of ze toen een wordlist heeft opgeschreven.
24 woorden.

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Matter op 01-12-2020 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
CoRrRan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:35:
[...]

Tsja, ik denk dat de situatie niet anders zal zijn dat dat er gekeken moet worden of deze kennis op te sporen is. Met de huidige stand gaat het om een bedrag van meer dan 6K. Dan moet ze kijken of ze haar principes (als dat de reden is dat de kennis uit het zicht is verdwenen) daarvoor aan de kant wil/kan schuiven.

Anders zie ik ook geen andere manier om erachter te komen wélk BTC adres gebruikt is om de bitcoin transactie af te ronden.

Of misschien is er nog de miniscule kans dat ze de telefoon van rond die tijd bewaart heeft. Als ze bij hetzelfde telefoon OS is gebleven, worden de wallet apps gewoon netjes overgeheveld bij het in gebruik nemen van een nieuwe telefoon. Dit wil NIET zeggen dat óók de balans van een van deze wallets meegaat naar de wallet app op de nieuwe telefoon. Je zult dus inderdaad een 0 balans zien.
Als het goed is wel! Ik ga haar eens laten checken op haar telefoons. Thanks.

Kennis is contact mee opgenomen. Die zegt dat het BRD moet zijn maar dat het even kan duren met synchroniseren. Hoelang duurt dat normaal?

[ Voor 6% gewijzigd door powah2k4 op 02-12-2020 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Dark Matter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:59:
Vraag eens of ze toen een wordlist heeft opgeschreven.
24 woorden.
Ja geen 24 maar wel een wordlist. Dit was voor brd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Grote kans dat het BRD is. Na een sync start blijft hij hangen op 5% komen we net achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
powah2k4 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:38:
Grote kans dat het BRD is. Na een sync start blijft hij hangen op 5% komen we net achter.
Blijft helaas op 5% steken.

App opnieuw erop
Fast sync aan
Gesynced met scherm always on aan de stroom

Logisch dat er geen funds visible zijn dus 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

powah2k4 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:41:
[...]

Blijft helaas op 5% steken.

App opnieuw erop
Fast sync aan
Gesynced met scherm always on aan de stroom

Logisch dat er geen funds visible zijn dus 😑
Ik weet niet hoe de BRD app werkt, maar als hij de hele blockstream will checken, downloaden, etc, dan ben je zo een paar dagen verder voordat hij klaar is. Dat is een goeie 100+ GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
powah2k4 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:21:
[...]

Ja geen 24 maar wel een wordlist. Dit was voor brd.
Als jullie een wordlist hebben, dan zou het goed moeten komen.
Vertel die wordlist aan niemand, want anders ben je de funds kwijt.

Nu zul je een wallet moeten selecteren waar je de wordlist kan invoeren en die compatible is.

Beste is de originele, BRD blijkbaar.

Zolang er geen passphrase is gebruikt, kun je direct bij de bitcoin met die wordlist.
Anders zul je ook de passphrase moeten weten.

Mocht BRD niet lukken, kun je ook electrum op de desktop of Blockstream Green op de mobiel proberen.

Mocht dat niet lukken, kun je altijd nog proberen alle private keys van de wordlist uit te lezen.
Daar is een tooltje voor, maar probeer eerst maar eens BRD etc.

Edit
Hier is een overzicht met alle compatible derivation paths per wallet.
Electrum zou moeten werken met dezelfde als BRD gebruikt.
https://walletsrecovery.org

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Matter op 02-12-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Dark Matter schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:49:
[...]

Als jullie een wordlist hebben, dan zou het goed moeten komen.
Vertel die wordlist aan niemand, want anders ben je de funds kwijt.

Nu zul je een wallet moeten selecteren waar je de wordlist kan invoeren en die compatible is.

Beste is de originele, BRD blijkbaar.

Zolang er geen passphrase is gebruikt, kun je direct bij de bitcoin met die wordlist.
Anders zul je ook de passphrase moeten weten.

Mocht BRD niet lukken, kun je ook electrum op de desktop of Blockstream Green op de mobiel proberen.

Mocht dat niet lukken, kun je altijd nog proberen alle private keys van de wordlist uit te lezen.
Daar is een tooltje voor, maar probeer eerst maar eens BRD etc.

Edit
Hier is een overzicht met alle compatible derivation paths per wallet.
Electrum zou moeten werken met dezelfde als BRD gebruikt.
https://walletsrecovery.org
Ik heb nu de wordlist ontvangen en die ingevoerd op BRD. Echter met synchroniseren merk ik dat het heel lang duurt en het scherm mag niet uitgaan.

Die wordlist kan ik dus gewoon bij andere ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
powah2k4 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:58:
[...]

Ik heb nu de wordlist ontvangen en die ingevoerd op BRD. Echter met synchroniseren merk ik dat het heel lang duurt en het scherm mag niet uitgaan.

Die wordlist kan ik dus gewoon bij andere ook gebruiken?
Ja, zolang ze compatible zijn.
Pas wel op dat je een wallet van de juiste plek download, en geen phishing wallet.

Je kunt hier beginnen bij bitcoin.org.
Of rechtstreeks bij electrum bijvoorbeeld, of een mobiele wallet.
Zeker op de iPhone is dat wel veilig.

https://bitcoin.org/en/

BTW, BRD sync duurt 30 minuten.
Ik zou gewoon ff wachten op de sync van BRD.

[ Voor 33% gewijzigd door Dark Matter op 02-12-2020 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Dark Matter schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:01:
[...]

Ja, zolang ze compatible zijn.
Pas wel op dat je een wallet van de juiste plek download, en geen phishing wallet.
Ik wil dus electrum pakken.

Standard wallet dan
Seed phrase
Bip39

En dan gewoon type adresses native laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
powah2k4 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:07:
[...]

Ik wil dus electrum pakken.

Standard wallet dan
Seed phrase
Bip39

En dan gewoon type adresses native laten staan?
Ik zou ff wachten op de sync van BRD. 30 minuten zou die klaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
Dark Matter schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:09:
[...]

Ik zou ff wachten op de sync van BRD. 30 minuten zou die klaar moeten zijn.
Ik heb hem super lang laten syncen. Wel 3u was op. 72% toen perongeluk gelocked. Kon ik weer opnieuw beginnen.

Ben echt een vol idioot op dit gebied.

[ Voor 6% gewijzigd door powah2k4 op 02-12-2020 15:10 ]

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• powah2k4
Het is gelukt!!!!!!

Thanks mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic76
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2021
Goedenavond,

Ook hier een leek met eenzelfde soort probleem als hierboven beschreven. Ik heb 3 december 2017 eur 250 uitgegeven via bitonic. Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik een lijst met woorden kreeg (die ik netjes heb bewaard. Ik moest vervolgens een app aanmaken (althans dat heb ik gedaan via BRD). Daar zag ik maanden lang mijn bedrag staan. Daarna heb ik wat vervelende jaren gekend en niet meer naar die app omgekeken. Toen ik onlangs weer die app in ging stond alles op 0. Ik heb werkelijk geen flauw benul van iets met bitcoins. Ja ja, ik snap de vraag: waarom
Heb je geïnvesteerd. Ik dacht: probeer ook een keer iets. Stond eigenlijk alleen: iedereen kan het zolang je je wachtwoord (lijst woorden) maar onthoudt.

Maar goed, kan iemand in zeer simpele taal zeggen of ik nog ergens iets kan terugvinden? Of ben ik het geld
Gewoon kwijt? Ik zie woorden als private key etc maar dat zegt me eerlijk gezegd niets. Is die eur 250 van toen uberhaupt nu iets waard?

Alvast heel erg bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:06
Nic76 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:55:
Goedenavond,

Ook hier een leek met eenzelfde soort probleem als hierboven beschreven. Ik heb 3 december 2017 eur 250 uitgegeven via bitonic. Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik een lijst met woorden kreeg (die ik netjes heb bewaard. Ik moest vervolgens een app aanmaken (althans dat heb ik gedaan via BRD). Daar zag ik maanden lang mijn bedrag staan. Daarna heb ik wat vervelende jaren gekend en niet meer naar die app omgekeken. Toen ik onlangs weer die app in ging stond alles op 0. Ik heb werkelijk geen flauw benul van iets met bitcoins. Ja ja, ik snap de vraag: waarom
Heb je geïnvesteerd. Ik dacht: probeer ook een keer iets. Stond eigenlijk alleen: iedereen kan het zolang je je wachtwoord (lijst woorden) maar onthoudt.

Maar goed, kan iemand in zeer simpele taal zeggen of ik nog ergens iets kan terugvinden? Of ben ik het geld
Gewoon kwijt? Ik zie woorden als private key etc maar dat zegt me eerlijk gezegd niets. Is die eur 250 van toen uberhaupt nu iets waard?

Alvast heel erg bedankt.
Zo'n 750 euro ongeveer.

Als je dezelfde app download kun je daar die woordenlijst invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 00:51
Gelukkig gaat het in dit topic om relatief kleine bedragen. Las gisteren onderstaan bericht over iemand die een HD weggooide met 7500 bitcoin 😬 .. al oud, maar weer in het nieuws omdat ie opnieuw gemeente probeert over te halen te mogen graven in de lokale afvalberg: hij biedt ze 50 miljoen pond (als ie de hd vindt)

https://www.google.nl/amp...wells-b1787863.html%3famp

[ Voor 21% gewijzigd door Valorian op 17-01-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 15:17

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Nic76 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:55:
Goedenavond,

Alvast heel erg bedankt.
Het is niet moeilijk en toch lastig. In de BRD wallet zou je in principe die woordenreeks moeten kunnen importeren, ook wel 'seed'.

Als dat niet lukt, dan kun je kijken of je in combinatie met de desktop-wallet Electrum iets kunt doen.

Lees dan dit topic op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...adwallet_seed_words_into/

Het ziet er misschien wat overweldigend uit, maar als je zorgvuldig de aanbevelingen volgt, zou je daar wel uit moeten kunnen komen.

Goed moment zo'n wallet die zich niet aan standaarden houdt eruit te gooien. Kies bijvoorbeeld Blue Wallet (en schrijf weer die nieuwe lijst woorden op). Kun je daarna direct met het lightning netwerk experimenteren :-) zie ook de site 'Beginnen met bitcoin'.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic76
Dankje voor jullie reacties. Ik heb nu toch alles gevonden (qr code etc). Maar overal waar ik het adres invult staat er dat er 0 is. Kan het zijn dat mijn inleg ad Eur 250,00 op is gegaan aan kosten oid? Nogmaals: ik heb dus ooit Eur 250 ingelegd en verder nooit meer iets gedaan. Ik had een brd app en ik kan daar geen transacties zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Nic76 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:00:
Dankje voor jullie reacties. Ik heb nu toch alles gevonden (qr code etc). Maar overal waar ik het adres invult staat er dat er 0 is. Kan het zijn dat mijn inleg ad Eur 250,00 op is gegaan aan kosten oid? Nogmaals: ik heb dus ooit Eur 250 ingelegd en verder nooit meer iets gedaan. Ik had een brd app en ik kan daar geen transacties zien.
Als het het juiste adres is volgens jou, en er staat '0' in elke blockexplorer, dan is de volgende vraag: staat er dat er überhaupt ooit iets naartoe overgemaakt is? en zo ja, dan moet het vervolgens naar een ander adres overgemaakt zijn.

En over je brdwalllet: google eens hoe je die kunt herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Valorian schreef op zondag 17 januari 2021 @ 09:12:
Gelukkig gaat het in dit topic om relatief kleine bedragen. Las gisteren onderstaan bericht over iemand die een HD weggooide met 7500 bitcoin 😬 .. al oud, maar weer in het nieuws omdat ie opnieuw gemeente probeert over te halen te mogen graven in de lokale afvalberg: hij biedt ze 50 miljoen pond (als ie de hd vindt)

https://www.google.nl/amp...wells-b1787863.html%3famp
Kleine bedragen vind ik het niet echt, dat van de TS (wel opgelost zo te zien) is 18000 euro?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic76
Letatcest: ja ik heb destijds toen ik het had gestort in de app staan Eur 250,00. En elke dag kon je zien of het meer of minder was. Tot dat ik een tijdje niet had gekeken en de app vernieuwd was (opnieuw downloaden) en toen stond alles op Eur 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Nic76 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:25:
Letatcest: ja ik heb destijds toen ik het had gestort in de app staan Eur 250,00. En elke dag kon je zien of het meer of minder was. Tot dat ik een tijdje niet had gekeken en de app vernieuwd was (opnieuw downloaden) en toen stond alles op Eur 0.
Wat ik bedoel: je hebt een input en een output. Als er nu 0 staat, dan moet het ergens naartoe gegaan zijn. Als voorbeeld dit adres, willekeurig uit een van de laatst geminede blokken gehaald:
https://mempool.space/nl/...fZfGFP97bc3aWMvYuKRAsHVkR
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JQxll6CZJT0ufZhu-QKgiiDo9t0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wXqmMw8R4P9tGGafOATZV8xh.png?f=fotoalbum_large
Je ziet daar 'totaal ontvangen' 0,009etc. BTC, 'totaal verstuurd' 0,00 BTC.

Bij jouw adres moet dus en een ontvangen-bedrag staan én een bedrag bij verstuurd. Als daar niks staat, dan is er niet naar dat adres gestuurd.

De balans bij jou is dus 0, voor zover ik begreep. Dat kan dus alleen als er ook verstuurd is. Bij dit adres is de balans op moment van schrijven 0,009etc. Klopt ook: er is 1 transactie op binnengekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door letatcest op 21-04-2021 16:03 ]

Pagina: 1