Ik ben het volgende probleem en hoop hier hulp te vinden. Ik kocht onlangs een Abit KT7A moederbord en een AMD Thunderbird 1,4 Ghz. en gebruik een Seagate Barracuda 20 Gb HD met 728MB intern geheugen. Nu heb ik alles in elkaar gezet en mijn HD overgezet van mijn oude systeem (PII 400; Windows 98)naar het nieuwe systeem. Ik krijg nu de navolgende foutmelding die met geen mogelijkheid is weg te krijgen.
- Verifying DMI Pool Data....
Daarna gaat het nieuwe systeem geen stap verder. Als ik probeer de opstartinstellingen te wijzigen (i.e. allereerst Floppy dan cd-rom en dan HD)heb ik niet de indruk dat hij de opstartdiskette in de a-drive pakt. Ook de w98 cdrom ziet hij niet. De HD zit op IDE1 en de cdrom (ik heb pogingen gewaagd met een Liteon 12-10-40 CDWriter; Pioneer DVD; Mitsumi 32X Cdrom)zit op IDE 2
Als ik in de setup dan - Load Fail Save Defaults - aanklik en opnieuw opstart, krijg ik de volgende melding.
- Verifying DMI Pool Data ....update succesful.
Om vervolgens weer vast te blijven steken. Als ik de HD in het oude systeem plaats, draait het als een zonnetje.
Mijn vragen zijn dan ook:
- Wat houdt Verifying DMI Pool data in?
- Hoe krijg ik mijn nieuwe systeem wel opgestart?
Alvast mijn dank: ik heb zelf geen idee meer wat ik eraan kan doen.
- Verifying DMI Pool Data....
Daarna gaat het nieuwe systeem geen stap verder. Als ik probeer de opstartinstellingen te wijzigen (i.e. allereerst Floppy dan cd-rom en dan HD)heb ik niet de indruk dat hij de opstartdiskette in de a-drive pakt. Ook de w98 cdrom ziet hij niet. De HD zit op IDE1 en de cdrom (ik heb pogingen gewaagd met een Liteon 12-10-40 CDWriter; Pioneer DVD; Mitsumi 32X Cdrom)zit op IDE 2
Als ik in de setup dan - Load Fail Save Defaults - aanklik en opnieuw opstart, krijg ik de volgende melding.
- Verifying DMI Pool Data ....update succesful.
Om vervolgens weer vast te blijven steken. Als ik de HD in het oude systeem plaats, draait het als een zonnetje.
Mijn vragen zijn dan ook:
- Wat houdt Verifying DMI Pool data in?
- Hoe krijg ik mijn nieuwe systeem wel opgestart?
Alvast mijn dank: ik heb zelf geen idee meer wat ik eraan kan doen.