Op het werk gebruiken we Afas insite voor diverse werkprocessen. De lay-out van de website vind ik erg vervelend. Het past niet lekker op het scherm waardoor je steeds moet scrollen. De lay-out kan een stuk efficiënter. Ik zou graag de website anders willen laten tonen alleen in mijn eigen Firefox browser.
Ik heb een voorbeeld van de front page gemaakt. Op andere onderdelen van de website wil ik dit soort aanpassingen ook doen.
Ist:
/f/image/t0ISvQd97GJMCJtBdJsDVcZx.png?f=fotoalbum_large)
Soll:
/f/image/9rW5KnFLpDRULb3QarLtwrG3.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Met de Firefox Inspector tool kan ik deze wijzigingen redelijk makkelijk doen door de <divs> te verplaatsen of te verwijderen. Echter kan ik deze wijzigingen niet opslaan dat hij de website de volgende keer ook zo
Ik ben opzoek naar een redelijk makkelijk tool om objecten te verslepen/verwijderen en dan lokaal op te slaan zodat ik deze versie van de website kan gebruiken.
Ik heb een voorbeeld van de front page gemaakt. Op andere onderdelen van de website wil ik dit soort aanpassingen ook doen.
Ist:
/f/image/t0ISvQd97GJMCJtBdJsDVcZx.png?f=fotoalbum_large)
Soll:
/f/image/9rW5KnFLpDRULb3QarLtwrG3.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Met de Firefox Inspector tool kan ik deze wijzigingen redelijk makkelijk doen door de <divs> te verplaatsen of te verwijderen. Echter kan ik deze wijzigingen niet opslaan dat hij de website de volgende keer ook zo
Ik ben opzoek naar een redelijk makkelijk tool om objecten te verslepen/verwijderen en dan lokaal op te slaan zodat ik deze versie van de website kan gebruiken.