Stil toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-11 16:15
Dus ik ben weer eens in een nieuw oerwoud beland waar ik hulp nodig heb om het juiste pad te bewandelen :+

Ik wil mijn toetsenbord vervangen. Ik heb nu een g15 die ondertussen aardig versleten is

Ik zal er vooral op gamen. de prijs maakt me niet heel veel uit ik zie dat high end richting de 200 gaat dat heb ik er wel voor over. Maar is er een goedkoper bord dan is dat natuurlijk prima.

Wat wil ik:
-Stil
-rgb is wel leuk geen must.
-macro keys/ volume knop is leuk hoeft niet.
-mechanisch lijkt de beste keuze voor gaming maar sound checks op internet verschillen nogal en ik vraag me af of dit echt stil kan.

Ik heb dus geprobeerd het 1 en ander uit te zoeken maar ik heb het idee dat dit allemaal alleen maar reclame is ook op youtube heel veel top 5 keyboard filmpjes met een hoop reacties er onder die alles weer tegenspreekt.

Is er toevalig iemand die de goude tip heeft?

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:53
Ik heb een hele tijd het oudere broertje van deze gebruikt: pricewatch: Corsair Strafe RGB MK.2 (Cherry MX Silent) US
Er zit niet tot nauwlijkt een klik in. klinkt eerder als zo'n oud IBM toetsenbord.
Vaak staan deze ook als display bij bijvoorbeeld een mediamarkt, kan je het altijd zelf uittesten.

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:43
Heb momenteel ook een G15 die volgens mij het al bijna 15 jaar uit houd. Maar deze begint het vele misbruik ook niet meer goed te weerstaan.

ben benieuwd of jij al een vervanger heb gevonden en zo ja, welke :)

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-11 16:15
Ik ben uiteindelijk voor de corsair k63 gegaan. Ik wou namelijk een wat compacter toetsenbord. Erg stil voor een mechanisch toetsenbord. In deze serie hebben ze volgens mij ook uitgebrijde borden met extra functie toetsen. Wat mij heel erg geholpen heeft in de keuze was de mediamarkt. Om gewoon eens aan die knoppe te kunnen voelen. Maarja dat is nu natuurlijk lastig.