Mijn vraag
...
Sinds kort in bezit van de EM7680. Daarvoor had ik de EM7285
Op de aangesloten externe HDD staat o.a een serie van 6 afleveringen in formaat x264.
Als ik de delen 1 TM 3 afspeel via de EM 7680 zie ik wel beeld en ondertiteling, maar hoor ik geen geluid.
Bij de afleveringen 4 TM 6 heb ik zowel beeld, ondrrtiteling als geluid.
Op de EM7680 staat de software versie 8.2.5
Deze onlangs geüpdate naar versie 9.0.5 maar bij die versie werkte de afstandsbediening erg slecht.
Derhalve versie 8.2.5 via micro SD kaartje terug gezet.
Het vreemde is echter dat als ik mijn oude EM7285 weer aansluit en die serie afspeel, ik bij alle afleveringen zowel beeld, ondertiteling als geluid heb. Het ligt dus niet aan de opnames maar echt aan de EM7680.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
...
Sinds kort in bezit van de EM7680. Daarvoor had ik de EM7285
Op de aangesloten externe HDD staat o.a een serie van 6 afleveringen in formaat x264.
Als ik de delen 1 TM 3 afspeel via de EM 7680 zie ik wel beeld en ondertiteling, maar hoor ik geen geluid.
Bij de afleveringen 4 TM 6 heb ik zowel beeld, ondrrtiteling als geluid.
Op de EM7680 staat de software versie 8.2.5
Deze onlangs geüpdate naar versie 9.0.5 maar bij die versie werkte de afstandsbediening erg slecht.
Derhalve versie 8.2.5 via micro SD kaartje terug gezet.
Het vreemde is echter dat als ik mijn oude EM7285 weer aansluit en die serie afspeel, ik bij alle afleveringen zowel beeld, ondertiteling als geluid heb. Het ligt dus niet aan de opnames maar echt aan de EM7680.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?