via TransNOC
Beeld je even de stress in.
Wat al gezegd is aangaande de storing is dat het waarschijnlijk met DNS te maken heeft. - Tenminste door Tweakers in het Blackfriday-topic.
Verder kunnen we bieden/gokken hoe lang dit gaat duren. Ik gok dat het voor 1AM is opgelost.
Nou, ik vind dit altijd wel interessant om te volgen met chips en sappie, weet niet of het de bedoeling is, maar misschien leuk tijdverdrijf om samen uit te vogelen wat er aan de hand is?Website en controlepaneel onbereikbaar, ook impact op andere diensten
Om een nog onbekende reden zijn onze website en het controlepaneel momenteel onbereikbaar. Mogelijk ervaar je ook time-outs bij het gebruik van je webhostingpakket, VPS of STACK. We zijn hiervan op de hoogte en onze engineers doen onze uiterste best om de oorzaak zo snel mogelijk te achterhalen en dit probleem te verhelpen.
Zodra er meer bekend is plaatsen we een update op deze pagina. Onze excuses voor de overlast.
Beeld je even de stress in.
Wat al gezegd is aangaande de storing is dat het waarschijnlijk met DNS te maken heeft. - Tenminste door Tweakers in het Blackfriday-topic.
Verder kunnen we bieden/gokken hoe lang dit gaat duren. Ik gok dat het voor 1AM is opgelost.

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.