BT over-ear headphone, die lichte vocht/regen aankunnen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-06 17:08

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Bluetooth over-ear koptelefoons, die tegen een beetje vocht (motregen, tijdens een goede regenbui gaattie de lederen tas in) kunnen. Het liefst met een wat moderne HD codecs (apt-X HD).
Ik doe sws mijn capuchon erover.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 350€ is mijn max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Puur muziek via mijn telefoon (Nokia 8 Sirocco) en Sony Walkman, redelijk brede genres (van symphonic metal naar [pop] punk en soundtracks).
Ik gebruik ze tijdens het fietsen of in de trein. Ik gebruikte JBL Synchros E50BT's, maar die zijn nu door regen een beetje minder (laadt niet verder op dan 30%, linker oorschelp verbindt slecht).
Geen in-ears, on-ears, whatever. Dat vindt ik persoonlijk gewoon niet lekker zitten. Het moeten echt over-ears zijn.
Microfoonkwaliteit boeit mij eigenlijk echt niet.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
De Sony WH-1000XM4 oogt mij leuk, maar zonder IP rating durf ik het niet aan.
de Sony WH-1000XM3 heeft blijkbaar wel apt-x HD, alweer zonder IP rating, maar wel een tikkie goedkoper.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ben geen audiofiel, maar een beetje "krachtig" geluid wil ik wel. Afneembare kabel voor wanneer de batterij leeg is is voor mij een plus maar geen behoefte.

Beste antwoord (via Aerkhanite op 05-03-2021 15:32)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:13
Pricewatch filteren op over-ear met ip-rating en dan krijg je een sennheiser welke behoorlijk goed beoordeeld is ook nog.

Lichtpuntje...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:13
Pricewatch filteren op over-ear met ip-rating en dan krijg je een sennheiser welke behoorlijk goed beoordeeld is ook nog.

Lichtpuntje...