Mijn vraag
Beste mede tweakers ik ben onlangs verhuist naar een andere woning. Hiervoor hadden wij een combi ketel en mede door jullie hulp een nest v3 kunnen aansluiten. Maar helaas in de nieuwe woning weer een andere ketel type: 32.02WT Handleiding
Hiervoor zat er een toon slimme meter op. maar nu vervangen door nest en zo aangesloten:
Dit zijn de instellingen op de thermostaat:
Ketel: Combiketel
Thermostaat: Aan/Uit
Aanvoer: Gas
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken of ik alles goed heb aangesloten maar volgens mijn idee wel.
Heb op internet wel wat opgezocht voor probleem oorzaken maar wordt daar niet echt duidelijker van.
Kunnen jullie mij hier bij helpen? en hoe kan ik goed testen of die goed werkt!
Jullie worden alvast bedankt en als het opgelost is zal ik het hier ook gelijk posten Toppers!
...
Beste mede tweakers ik ben onlangs verhuist naar een andere woning. Hiervoor hadden wij een combi ketel en mede door jullie hulp een nest v3 kunnen aansluiten. Maar helaas in de nieuwe woning weer een andere ketel type: 32.02WT Handleiding
Hiervoor zat er een toon slimme meter op. maar nu vervangen door nest en zo aangesloten:
- Vanaf de ketel 2 draden (Blauw rood) naar de heatlink Blauw in OT1 en Rood in OT2
- Dan 2 kabels vanaf de heatlink naar de thermostaat in de woonkamer: Blauw in T1 en rood T2
- De kabels in de thermostaat Blauw in T1 en rood in T2
Dit zijn de instellingen op de thermostaat:
Ketel: Combiketel
Thermostaat: Aan/Uit
Aanvoer: Gas
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gekeken of ik alles goed heb aangesloten maar volgens mijn idee wel.
Heb op internet wel wat opgezocht voor probleem oorzaken maar wordt daar niet echt duidelijker van.
Kunnen jullie mij hier bij helpen? en hoe kan ik goed testen of die goed werkt!
...