Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-02 19:23
Ik zoek een?
Android smartphone voor zoon.

Wat is je budget?
Rond de €100,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eigenlijk hebben wij tot nu toe alleen Iphones gehad in de familie, maar aangezien de refurbished telefoons inmiddels zo snel geen ondersteuning meer krijgen, willen wij vanuit bezuinigingsoverwegingen nu overstappen op Android in de hoop dat deze wat langer mee gaan. De huidige telefoons bevallen namelijk nog prima, maar doordat Pokemon Go bijvoorbeeld de ondersteuning stopt, kan zoon de dingen niet meer met het toestel doen wat hij wil doen. Irritant dat je op deze manier gedwongen wordt een nieuw toestel aan te schaffen terwijl de oude nog goed is.

Wat heb je zelf al gevonden?
Werkelijk geen idee, ik heb totaal geen verstand van android toestellen.... Ik ken alleen het merk Samsung van vriendjes van zoon, maar meer kennis heb ik echt niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is een leuk toestel die dit keer qua ondersteuning van de apps langer mee gaat dan een jaartje?
Refurbished zijn we wel van genezen.

Beste antwoord (via Pokémom op 04-12-2020 16:20)

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:48
hoe snel heb je m nodig?
xiaomi uit china bestellen? redmi 9 / poco m3 zijn voor 110 euro te vinden, al is dat ook 10% boven budget.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:36
Ik denk dat veel met budget te maken heeft. Bij een nieuw model iPhone is in de regel bekend dat de duur van ondersteuning vele malen langer is dan bijna altijd bij Android het geval is. Om een Android te hebben die een vergelijkbare duur van ondersteuning heeft, kom je vaak op de duurdere modellen uit waardoor het prijsverschil met een iPhone niet zo veel hoeft te zijn.

Zeker als je een nieuw toestel wilt en geen refurbished en/of tweedehands, hoef je qua ondersteuning bij Android toestellen ook niets te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Misschien wel slim om te vertellen, hij is een Iphone 5s gewend, dus een nieuwe Android hoeft qua mogelijkheden niet veel luxer te zijn. Als de ondersteuning voor zijn apps (met name Pokemon go en geocaching) maar een poosje langer blijft. ;)

De Iphone 11 zit héél ver boven budget.
Langer dan een jaartje ondersteuning is wel welkom, daar zit we nu met de iphone (budget vs type) op en begint vervelend te worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Pokémom op 30-11-2020 16:07 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
hoe snel heb je m nodig?
xiaomi uit china bestellen? redmi 9 / poco m3 zijn voor 110 euro te vinden, al is dat ook 10% boven budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Rond de €100,- is prima.

Rond de kerst zou leuk zijn, maar geen must.
Sta wel voor dat soort dingen open, maar zijn die toestellen betrouwbaar?
Qua garantie en ondersteuning?

En waar bestel je die veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
meestal 2 jaar garantie, iets langer ondersteuning. Maar daarom pak je dus ook niet model van 2 jaar oud, dan heb je minder lang ondersteuning.
ik zoek zelf meestal via kimovil.com , soort tweakers die chinese webshops meeneemt.
Banggood en alieexpress hebben nog nooit nietgeleverd, zonder binnen paar dagen geld terug te geven. (mijn bestelling is 1x geannuleerd door webshop, kreeg na 3 uur een mailtje dat hij geannuleerd was, volgende ochtend stond geld op rekening met een "we are very sorry for the inconvenience" in het bijschrift. Op zich netjes vond ik.

maar let op, n=8 ofzo, heb nog niet zo vaak besteld :)

[ Voor 4% gewijzigd door 99ruud99 op 30-11-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Klinkt goed, maar ik zie veel varianten 9c, 9a, 9 etc.

https://www.belsimpel.nl/...9c/32gb-blauw/los-toestel

Wat is daartussen het verschil?
m3 kan ik niet vinden, x3 wel. Is dat hetzelfde?

[ Voor 42% gewijzigd door Pokémom op 30-11-2020 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Het zijn "zwakke" varrianten van de 9, die kan je beter achterwege laten, ze zijn echt teveel "budget" voor een kind. Vooral omdat er kans is dat hij ook spelletje wilt spelen op z'n mobiel.

Het is net jammer datj e week te laat bent, tot vorige week was hij de 4gb / 64 gb 109 euro.

-minder RAM
-minder opslag
-stuk zwakkere CPU

maar hij is goed genoeg om mee te bellen, als hij verder niets doet ermee is het prima.

[ Voor 20% gewijzigd door 99ruud99 op 30-11-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Dat is inderdaad vervelend. Ik zoek al een poosje....
Maar die android toestellen wereld voelt als een oerwoud...

Voor een tiener is af en toe een spelletje wel een must. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Pokémom op 30-11-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
ik zou vooral xiaomi / redmi / pocophone in de gaten houden, die leveren nogal eens goedkope smartphones af die nog wel te doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-04 14:04
https://m.es.dhgate.com/p...phone/622522578.html?f=bm|aff|admitad|416035|8704b94465ee94bee32d19fe3bad2674|197649|12001|#redirect_detail=PC2WAP

Met coupon van Kimovil €109

Maar het is natuurlijk geen Belsimpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Hoe goed doet de iPhone 5s het nog? Als je de ondersteuning voor bepaalde apps weg laat. Mijn ervaring is wel dat iphones lang mee gaan en het lang goed blijven doen. Weinig vastlopers en lange ondersteuning.
Dus dat een 5s het misschien nu nog beter doet dan een toestel van 100 euro. Want de 5s was een prijzig toestel.
Voor rond de 200 euro vind je bijvoorbeeld een leuke iphone 8 tweedehands. Dat doen wij ook tegenwoordig en bevalt ons goed.
Succes met je zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Kan die Spaanse link ook in een andere taal? :-(

Ja, wij hielden ook liever de Iphone, maar als hij er niet mee kan doen wat hij wil doen, dan heb je er niks aan..... Refurbished voor €200,- is ons echt teveel geld, vooral als hij dan binnen een jaar niet meer ondersteund wordt. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Pokémom op 01-12-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

https://tweakers.net/aanb...iphone-8-64gb-zilver.html

alstublieft dank u wel :)

waarschijnlijk nog wel support tot 2023.

[ Voor 17% gewijzigd door Hubert op 01-12-2020 14:47 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Beetje boven budget. ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Pokémom op 01-12-2020 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Potenscia schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:26:
https://m.es.dhgate.com/p...phone/622522578.html?f=bm|aff|admitad|416035|8704b94465ee94bee32d19fe3bad2674|197649|12001|#redirect_detail=PC2WAP

Met coupon van Kimovil €109

Maar het is natuurlijk geen Belsimpel..
Snap helaas niets van de site, weet iemand nog een andere?? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:12

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wat versta je precies onder 'wordt niet meer ondersteund'? De nieuwere iOS versies draaien dan sinds dit jaar niet meer op de 5s geloof ik, maar het is een toestel uit 2013 en heeft dus 6 jaar nieuwe iOS versies kunnen draaien. Dat is heel lang, en dat doet geen Android hem na.

Maar ook op de oudere iOS versies draait de 5s nog steeds goed, en de apps die er op staan blijven ook gewoon werken. Er komen alleen geen updates meer voor uit. Is dat wat je bedoelt met 'wordt niet meer ondersteund'? En zo ja, waarom is dat een probleem voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-04 14:04
Met Google translate (rechts in url-balk) op Chrome zou je zo de site moeten kunnen vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Icephase schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:25:
Wat versta je precies onder 'wordt niet meer ondersteund'? De nieuwere iOS versies draaien dan sinds dit jaar niet meer op de 5s geloof ik, maar het is een toestel uit 2013 en heeft dus 6 jaar nieuwe iOS versies kunnen draaien. Dat is heel lang, en dat doet geen Android hem na.

Maar ook op de oudere iOS versies draait de 5s nog steeds goed, en de apps die er op staan blijven ook gewoon werken. Er komen alleen geen updates meer voor uit. Is dat wat je bedoelt met 'wordt niet meer ondersteund'? En zo ja, waarom is dat een probleem voor je?
Dat is precies wat we bedoelen, we kochten de toestellen altijd refurbished en dan konden ze minimaal een jaar mee. De laatste paar jaar kan je niet meer rond de €100,- een toestel kopen en dan er minimaal twee jaar mee doen, daarna stopt de ondersteuning (inderdaad de updates).
Zoon doet graag Pokemon Go en die houdt er dan mee op. Er is al aangekondigd dat dit een probleem gaat geven. Ze merken dit nu ook al, met het programma. (https://www.iculture.nl/n...n-go-oktober-2020-update/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
@Pokémom Ik had al eerder gereageerd, maar daar geen reactie van je op gekregen. :)

Wat ik en @Icephase denk ik proberen te zeggen, is dat als je een iphone hebt gehad, je best wel verwend bent qua toestel. Het werkt gewoon lang goed. Ik ben zelf bang dat als je nu een toestel van 100 euro koopt, je van een koude kermis thuiskomt. Ergens moet er een verklaring voor zijn dat een toestel 100 euro kost ten opzichte van een iphone die nieuw 500 euro heeft gekost. Ik vraag me af of Pokémon Go goed zal draaien. Verder loopt de ondersteuning maar 2 á 3 jaar.

Zoals al eerder aangegeven, koop een tweedehands iPhone 8. Misschien via Tweakers.

O ja, en hoe oud is je zoon eigenlijk? :+
Ik heb twee jaar terug voor mijn dochter een Moto aangeschaft. Kostte toen 99 euro (Moto E4 plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
croschou schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:19:
@Pokémom Ik had al eerder gereageerd, maar daar geen reactie van je op gekregen. :)

Wat ik en @Icephase denk ik proberen te zeggen, is dat als je een iphone hebt gehad, je best wel verwend bent qua toestel. Het werkt gewoon lang goed. Ik ben zelf bang dat als je nu een toestel van 100 euro koopt, je van een koude kermis thuiskomt. Ergens moet er een verklaring voor zijn dat een toestel 100 euro kost ten opzichte van een iphone die nieuw 500 euro heeft gekost. Ik vraag me af of Pokémon Go goed zal draaien. Verder loopt de ondersteuning maar 2 á 3 jaar.

Zoals al eerder aangegeven, koop een tweedehands iPhone 8. Misschien via Tweakers.

O ja, en hoe oud is je zoon eigenlijk? :+
Ik heb twee jaar terug voor mijn dochter een Moto aangeschaft. Kostte toen 99 euro (Moto E4 plus).
Precies de reden dat ik hier advies vraag, ik weet het even echt niet. ;)
Maar steeds dat sneue koppie als zijn pokemon het weer niet doet is niet leuk.
Hij is helemaal geen gamer, maar dit vinden wij echt leuk om af en toe als gezin te doen.
Als er dan weer eens een toestel afhaakt is gewoon waardeloos.

Hoe graag ik ook zou willen, de Iphone 8 zit echt ver boven ons budget.
Zoon is 16 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
Heel goed dat je advies vraagt ;) .
Je zoon is 16. Wat wil hij? Onze dochter is 12 een heeft een tweedehandse telefoon en daar zelf geld voor bij moeten leggen. Misschien is dat een optie.
Heel eerlijk, sinds dochter een iPhone heeft, klaagt ze niet meer over vastlopen, etc. En Pokemon kan er goed op. Dat speel ikzelf ook nog :+
Overigens zal de 8 nog ongeveer 3 jaar ondersteuning krijgen.
Het blijft lastig om door alle bomen het bos te blijven zien. Zeker zijn er veel goede telefoons op de markt. Maar mijn mening is dat je het wel gaat merken of je een telefoon van 100 euro koopt of bijv. een refurbished/tweedehandse met een nieuwprijs van ruim 600 euro.
Succes met je zoektocht! Hopelijk kan iemand je hier helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Bedankt! Het is inderdaad een nare puzzel.....

(Volledig off-topic, maar wij spelen allemaal Pokemon, zowel de TCG, als de TCGO als Pokemon Go, het blijft een zalige hobby. ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:12

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Tja, in dit geval heeft het er vooral mee te maken dat de ontwikkelaar van de app de oude versie heeft ingetrokken en heeft dus eigenlijk niks te maken met dat de 5s de nieuwe iOS versies niet meer ondersteunt. Er zijn zat appbouwers die hun laatste versie voor de 'uitgaande' iOS beschikbaar houden voor oudere telefoons.

Tijd om te sparen denk ik dan, een andere optie is er eigenlijk niet lijkt me. Garanties heb je namelijk nooit (hoewel ik denk dat de iPhones vanaf de 8 maar zeker de X nog wel een paar jaar de nieuwste iOS'en kunnen blijven draaien) en hobby's kosten nou eenmaal soms geld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:36
Ik begrijp niet zo goed waar dit vandaan komt. Je wilt een iPhone van 6 jaar oud vervangen door een Android toestel van 100 euro en je denkt dat je er dan op vooruit gaat?

iPhones zijn met _grote_ afstand de langst ondersteunde smartphone. Geen enkel toestel wordt zo lang ondersteund. Als je nu een Android van 100 euro koopt zit je over 2 jaar weer met hetzelfde probleem. Hell, als je nu een Android van 700 euro koopt zit je over 2 jaar ook met hetzelfde probleem. Iedereen zit altijd te bitchen op Apple vanwege de hoge prijs, maar daar krijg je wel degelijk wat voor terug.

Waar je ook mee zit is dat (over het algemeen) iPhones als prettiger worden ervaren. Ik heb mensen zien overstappen van Android naar iPhone en die willen niet meer terug. Ik heb mensen zien overstappen van iPhone naar Android en graag terug.

Vergeet niet dat je bij Android ook betaalt met je data. Er is een reden dat Android goedkoper is dan Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
PhilipsFan schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:28:
Ik begrijp niet zo goed waar dit vandaan komt. Je wilt een iPhone van 6 jaar oud vervangen door een Android toestel van 100 euro en je denkt dat je er dan op vooruit gaat?

iPhones zijn met _grote_ afstand de langst ondersteunde smartphone. Geen enkel toestel wordt zo lang ondersteund. Als je nu een Android van 100 euro koopt zit je over 2 jaar weer met hetzelfde probleem. Hell, als je nu een Android van 700 euro koopt zit je over 2 jaar ook met hetzelfde probleem. Iedereen zit altijd te bitchen op Apple vanwege de hoge prijs, maar daar krijg je wel degelijk wat voor terug.

Waar je ook mee zit is dat (over het algemeen) iPhones als prettiger worden ervaren. Ik heb mensen zien overstappen van Android naar iPhone en die willen niet meer terug. Ik heb mensen zien overstappen van iPhone naar Android en graag terug.

Vergeet niet dat je bij Android ook betaalt met je data. Er is een reden dat Android goedkoper is dan Apple.
Ik hoef er niet op vooruit te gaan, alleen de ondersteuning behouden, zodat je het toestel langer kan gebruiken dan maar 1 of twee jaar. Dat Apple veel langer ondersteund dan android wist ik bijvoorbeeld niet.
Ik dacht dat dit voor alle toestellen hetzelfde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Wanneer je budget 100 euro is, moet je ook niet verwachten hem meer dan 2 jaar te kunnen gebruiken.
Je krijgt waar je voor betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
ChinaGeek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:54:
Wanneer je budget 100 euro is, moet je ook niet verwachten hem meer dan 2 jaar te kunnen gebruiken.
Je krijgt waar je voor betaalt.
Daar schrik ik van..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Waarom?
Een budget van 100 euro brengt je aan de absolute onderkant van de smartphonemarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
ChinaGeek schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:26:
[...]

Waarom?
Een budget van 100 euro brengt je aan de absolute onderkant van de smartphonemarkt...
We hebben nog nooit veel meer uitgegeven, veel meer budget hebben we ook niet.
Maar om dan te horen dat je max 1 á 2 jaar met een toestel van €100,- kan doen (nieuw of refurbished) vind ik nogal wat..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Pokémom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:52:
[...]

We hebben nog nooit veel meer uitgegeven, veel meer budget hebben we ook niet.
Maar om dan te horen dat je max 1 á 2 jaar met een toestel van €100,- kan doen (nieuw of refurbished) vind ik nogal wat..... :?
Tsja. Het is wat het is. Refurbished stopt je softwareondersteuning relatief snel een nieuwe rond die prijs is gewoon een onderkant markt model. Als je andere dingen verwacht, leef je wat bezijden de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kijk voor een iPhone SE. die draait op iOS14 en is dezelfde behuizing als de 5S.
Heb je t/m sept 2021 de laatste OS versie ;)

@Pokémom

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 03-12-2020 14:04 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
@Pokémom Kan je zoon niet zelf ook bijdragen dan?

Maar wat ik niet snap - en je hoeft natuurlijk ook niet je hele privésituatie uit de doeken te doen - is dat je zoon 16 jaar is, maar zelf verder niks met de telefoon doet? Hij internet bankiert ook niet? Want uit dat oogpunt lijkt me een wat nieuwere telefoon ook veel veiliger.
Ben gewoon even nieuwsgierig.

En natuurlijk zijn er ook gewoon tieners die echt niets om een smartphone geven, maar dit zijn er volgens mij bijzonder weinig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
croschou schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:55:
@Pokémom Kan je zoon niet zelf ook bijdragen dan?

Maar wat ik niet snap - en je hoeft natuurlijk ook niet je hele privésituatie uit de doeken te doen - is dat je zoon 16 jaar is, maar zelf verder niks met de telefoon doet? Hij internet bankiert ook niet? Want uit dat oogpunt lijkt me een wat nieuwere telefoon ook veel veiliger.
Ben gewoon even nieuwsgierig.

En natuurlijk zijn er ook gewoon tieners die echt niets om een smartphone geven, maar dit zijn er volgens mij bijzonder weinig haha.
Zonder zijn privé uit de doeken te doen, doet mijn zoon bar weinig met zijn telefoon in verhouding met zijn leeftijdsgenoten. ;)

Voor mezelf ben ik overigens wel nieuwsgierig naar het verschil in veiligheid met internetbankieren??
Zolang je telefoon ondersteuning krijgt is er toch geen verschil tussen een oud en nieuw toestel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Hackus schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:51:
Kijk voor een iPhone SE. die draait op iOS14 en is dezelfde behuizing als de 5S.
Heb je t/m sept 2021 de laatste OS versie ;)

@Pokémom
Dat deden we vroeger inderdaad, maar dan moet hij over een jaar misschien weer een nieuwe, dat probeerden we juist te voorkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Pokémom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:07:
[...]

Dat deden we vroeger inderdaad, maar dan moet hij over een jaar misschien weer een nieuwe, dat probeerden we juist te voorkomen. ;)
Nee, dat is niet het geval. 5S draait nu op iOS 12. en als daar Apps van wegvallen, zal dat niet in okt. 2021 bij 14 zo zijn. BTW Pokemon draait nog op iOS 9. Ik denk eerder dat hij nu een iPhone 5 heeft, en geen 5S.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokémom
Hackus schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:14:
[...]

Nee, dat is niet het geval. 5S draait nu op iOS 12. en als daar Apps van wegvallen, zal dat niet in okt. 2021 bij 14 zo zijn. BTW Pokemon draait nog op iOS 9. Ik denk eerder dat hij nu een iPhone 5 heeft, en geen 5S.
Nee, heel zeker een 5s, de app doet het aan zich nog wel, maar crashed op sommige onderdelen, waardoor hij het spelletje niet meer kan spelen. Dat kondigde Pokemon al aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:48
ik zat even te kijken naar de Nokia's

https://tweakers.net/smar...ZHHMLFFweSBn1k4Koi6aElNIb

Feit blijft dat je echt ver onderaan de markt zit met 100 euro. Veel lager kun je niet krijgen.
Eigenlijk kun je nauwelijks iets verwachten van een telefoon in die prijsklasse. qua ondersteuning niet, maar ook qua specificaties niet. Kan er allemaal niet vanaf met deze prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Pokémom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:22:
[...]

Nee, heel zeker een 5s, de app doet het aan zich nog wel, maar crashed op sommige onderdelen, waardoor hij het spelletje niet meer kan spelen. Dat kondigde Pokemon al aan....
de bedoelde SE heeft een kracht als een 6S, met kleiner scherm dus goede prestaties. Alles boven dit zal je meer gaan kosten.(oudere android draaien vaak al niet meer op 10)

pricewatch: Nokia 5.1 Plus Zwart @ E130,-

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 03-12-2020 14:28 ]

Pagina: 1