Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 21:23
Mijn vraag:
Ik maak instructievideo's voor mijn collega's op het voortgezet onderwijs. Vanwege de AVG moet ik onderdelen blurren. Dit heb ik wel eens gedaan in de oude YouTube editor, maar sinds de nieuwe versie krijg ik het niet meer voor elkaar. Ik krijg altijd dezelfde melding als ik de bewerkingen wil opslaan: 'video wordt verwerkt. Probeer later opnieuw'. De video staat er inmiddels al weken op, dus hij wordt niet verwerkt. Ook alle andere video's op het kanaal kan ik niet bewerken.

Graag wil ik wel van deze mogelijkheid op YouTube gebruik maken, zodat ik op mijn werkchromebook snel filmpjes kan opnemen, uploaden, blurren en publiceren. De editor van YouTube is simpel en doeltreffend, maar slaat dus niets op.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb meerdere keren feedback gestuurd naar YouTube. Ik heb de video geüpload naar meerdere accounts; allemaal hetzelfde probleem - mijn google account van mijn werk (Gsuite account), mijn privé account (YT premium) en een 2e kanaal op mijn privé account.

Wat kan ik doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Heeft iemand hetzelfde probleem? De YouTube editor wordt inmiddels wel geupdate, maar ik loop nog steeds tegen hetzelfde probleem aan. Ik kan ook nauwelijks mensen vinden met hetzelfde probleem, terwijl ik het toch met al mijn accounts heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Even verplaatst naar F&V Workflow waar deze vraag thuis hoort.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Speelt dit problem alleen op de Chromebook of ook op een andere computer?
In welke browsers heb je het geprobeerd?
Als je de console (F12) van de browser opent voordat je opslaat op YT, komen daar dan (rode) foutmeldingen?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
Speelt dit problem alleen op de Chromebook of ook op een andere computer?
In welke browsers heb je het geprobeerd?
Op mijn chromebook en op windows 10 desktop. Chrome en Edge gebruikt (beide chromium).
Als je de console (F12) van de browser opent voordat je opslaat op YT, komen daar dan (rode) foutmeldingen?
Dit wil ik net proberen, maar de beheerder van mijn chromebook heeft deze functie uitgeschakeld. Ik zal het vanavond thuis eens proberen op mijn dekstop.