Hi tweakers! Omdat m'n laptop waarschijnlijk overleden is, toch nog in de hoop iets te halen voor de laatste aanbiedingen van Black Friday weekend.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk mijn werkzaamheden; ik doe online marketing (Google Ads, Wordpress, Office, wat online toosl) en misschien nu en incidenteel een foto simpel bewerken.
League of Legends vind ik wel leuk om te spelen, maar is geen must.
Daarnaast in m'n vrije tijd op internetfora en videostreams kijken, moet gewoon vlot werken
Wat is je budget?
Ik denk zo rond de 600-750€.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, zeker niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ben bekend met Windows en alhoewel Macbooks erg mooi zijn, denk toch wel prijzig...
Daarnaast wil ik wel liefst een met SSD en met eigen beperkt onderhoud gewoon lang mee kunnen gaan.
Mocht mijn oude het nog somehow doen, lijkt me de optie handig dat ik hem binnen 30 dagen terug zou kunnen brengen en ze niet moeilijk doen. Ik wacht natuurlijk wel voordat ik hem in gebruik neem...
Welke heb ik bekeken?
pricewatch: Asus VivoBook 14 F413FA-EB535T
pricewatch: Acer Aspire 5 A515-56-33NT - Ziet er aardig uit, SSD, 512GB
pricewatch: Acer Aspire 7 A715-74G-53YM - De duurdere variant, i7 hier? Is dat nodig? Denk het niet.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk mijn werkzaamheden; ik doe online marketing (Google Ads, Wordpress, Office, wat online toosl) en misschien nu en incidenteel een foto simpel bewerken.
League of Legends vind ik wel leuk om te spelen, maar is geen must.
Daarnaast in m'n vrije tijd op internetfora en videostreams kijken, moet gewoon vlot werken
Wat is je budget?
Ik denk zo rond de 600-750€.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, zeker niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ben bekend met Windows en alhoewel Macbooks erg mooi zijn, denk toch wel prijzig...
Daarnaast wil ik wel liefst een met SSD en met eigen beperkt onderhoud gewoon lang mee kunnen gaan.
Mocht mijn oude het nog somehow doen, lijkt me de optie handig dat ik hem binnen 30 dagen terug zou kunnen brengen en ze niet moeilijk doen. Ik wacht natuurlijk wel voordat ik hem in gebruik neem...
Welke heb ik bekeken?
pricewatch: Asus VivoBook 14 F413FA-EB535T
pricewatch: Acer Aspire 5 A515-56-33NT - Ziet er aardig uit, SSD, 512GB
pricewatch: Acer Aspire 7 A715-74G-53YM - De duurdere variant, i7 hier? Is dat nodig? Denk het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Locolau op 30-11-2020 13:58 ]