Beste mede-tweakers
Ik zoek een?
Ik zoek een 144hz 1920x1080 23,8 IPS monitor 1ms
Wat is je budget?
Ik zou ongeveer 200 euro willen uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel tussen de Asus TUF Gaming VG249Q en de AOC 24G2U/BK
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de monitor gaan gebruiken voor het kijken van films en licht gamen. Ook zal ik hem gaan gebruiken voor algemene computertaken zoals Word en Exel.
Ik twijfel tussen de bovenstaande modellen. Ze hebben zeer gelijkwaardige specs en ook de ervaringen van tweakers waren bij beide monitoren postitief. Ik vind ook het ontwerp van beide monitoren mooi. Hardwareinfo heeft helaas alleen de AOC getest maar deze wel een best buy award gegeven. Ik hoop met de hulp van jullie reacties een keuze te kunnen maken. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik zoek een?
Ik zoek een 144hz 1920x1080 23,8 IPS monitor 1ms
Wat is je budget?
Ik zou ongeveer 200 euro willen uitgeven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel tussen de Asus TUF Gaming VG249Q en de AOC 24G2U/BK
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de monitor gaan gebruiken voor het kijken van films en licht gamen. Ook zal ik hem gaan gebruiken voor algemene computertaken zoals Word en Exel.
Ik twijfel tussen de bovenstaande modellen. Ze hebben zeer gelijkwaardige specs en ook de ervaringen van tweakers waren bij beide monitoren postitief. Ik vind ook het ontwerp van beide monitoren mooi. Hardwareinfo heeft helaas alleen de AOC getest maar deze wel een best buy award gegeven. Ik hoop met de hulp van jullie reacties een keuze te kunnen maken. Alvast bedankt voor jullie reacties.