Ik zoek een?
~€300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een aantal van mijn (overige) onderdelen aangepast aan be quiet!, maar dit zie je vrijwel niet (denk aan de CPU koeler, case fan en PSU). Verder heb ik geen voorkeur in merk. Ik ben een voorstander van een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ter informatie: In het nieuwe jaar (wanneer ze hopelijk beter beschikbaar zijn) wil ik een zen 3 cpu aanschaffen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk voor gaming en videobewerking.
Aanvullende opmerkingen/vragen
- Betaalbare vervanger voor de Ryzen 5 3600. Moederbord is een B550 Tomahawk
- Een vergelijkbaar alternatief voor de be quiet! Pure Base 500DX zwart. Ik heb een RTX 3070 in bezit.
~€300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een aantal van mijn (overige) onderdelen aangepast aan be quiet!, maar dit zie je vrijwel niet (denk aan de CPU koeler, case fan en PSU). Verder heb ik geen voorkeur in merk. Ik ben een voorstander van een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ter informatie: In het nieuwe jaar (wanneer ze hopelijk beter beschikbaar zijn) wil ik een zen 3 cpu aanschaffen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk voor gaming en videobewerking.
Aanvullende opmerkingen/vragen
- Ik ga er vanuit dat de stijging in prijs bij de Ryzen 5 3600 te maken heeft met slechte beschikbaarheid van de zen 3 cpu's. Heb ik het te tolereren/accepteren dat deze de komende tijd te duur is?
- Deze be quiet! behuizing zal vrij populair zijn (geweest) als hij alleen nog bij Azerty verkrijgbaar is. Ik heb wel de nieuwe 500DX rood gezien, maar zijn er ook nog modellen aan te raden van andere merken?
[ Voor 4% gewijzigd door LGuillaume op 30-11-2020 13:16 ]