Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Je kan dit beter plaatsen op t.net in vraag&aanbod.Op zondag 12 augustus 2001 15:16 schreef MGSNK het volgende:
Wie heeft er nog een??? Ik ben wel bereid ervoor te betalen....
Greetz
39
ja, dat snap ik ook wel, alleen misschien hebben mensen hier daar ervaring mee, zoals een nieuwe gratiz krijgen van ati ofoz
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dan moet je ze even mailen, meeste bedrijven van die vga kaartjes enzo sturen dat wel opOp zondag 12 augustus 2001 15:19 schreef MGSNK het volgende:
ja, dat snap ik ook wel, alleen misschien hebben mensen hier daar ervaring mee, zoals een nieuwe gratiz krijgen van ati ofoz
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
nou eigenlijk moet ik iets bekennen, kheb nog geen Radeon
We zijn op het forum geen V&A, die hebben ze op tweakers.net
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()