[Multi]Empire of Sin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:20

On_E

Housemusic

Topicstarter
https://www.empireofsingame.com/

Empire of Sin is a new strategy game brought to you by Romero Games and Paradox Interactive that puts you at the heart of the ruthless criminal underworld of 1920s Prohibition-era Chicago.

It’s up to you to hustle, charm and intimidate your way to the top and do whatever it takes to stay there - break a leg!

Release : 1 december (PC, PS4, XBX, Switch)

Trailers: YouTube: Empire of Sin | Game Pillars | Management (Management)

YouTube: Empire of Sin | Game Pillars | Combat (Combat)

YouTube: Empire of Sin | Game Pillars | RPG (RPG)

————————————————————————

Sorry voor de karige OP, maar deze ‘mix van Civilization, X-Com en Crusader Kings’ met gangsters komt morgen uit en ik kijk er al even naar uit. Maar geen topic te vinden op GoT.

Niemand anders die interesse heeft hierin? :)
Als de recensies m niet afslachten haal ik m morgen zeker, de previews her en der zijn iig positief en klinken veelbelovend.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-10 16:43
Reviews zijn een beetje mixed heb ik het idee. Lees sowieso dat er veel bugs in zitten en dat de game een beetje verdrinkt in de overvloed aan opties.
Denk dat ik deze laat liggen totdat hij een keer in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:20

On_E

Housemusic

Topicstarter
Henkie_NtA schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:52:
Reviews zijn een beetje mixed heb ik het idee. Lees sowieso dat er veel bugs in zitten en dat de game een beetje verdrinkt in de overvloed aan opties.
Denk dat ik deze laat liggen totdat hij een keer in de aanbieding is.
Inderdaad, zo te lezen is het zeker geen slechte game, maar lijken alle systemen nog niet helemaal top met elkaar te werken.

Eurogamer raadt m wel alsnog aan :

https://www.eurogamer.net...xicating-but-overwhelming

Ik wacht ook maar even op een aanbieding, zal vast niet lang duren voor ie voor de helft is te vinden, misschien tegen die tijd ook een patch of 2. :)

Wel jammer, had best hoge verwachtingen ondanks dat het van een kleine ontwikkelaar is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Let wel op dat de reviewers een versie hebben gespeeld voordat hij uit is gekomen. We zijn nu wel enkele patches verder namelijk.

Ik heb hem cadeau gekregen en voor nu speelt het wel aardig weg. Nog niet overtuigt op het moment, maar ik speel ook net 2 uurtjes.

Edit:

Begin speel wat traag, omdat je nog van alles moet leren (het gaat vrij diep) en je bent vrij basic. Na een paar uurtjes begint het wat op gang te komen. Het runnen van je business vereist wel de nodige tijd om goed door te hebben hoe het allemaal werkt, in het begin zal je hierbij je vraagtekens hebben.

Combat is turn based, vrij makkelijk en in het begin wat saai, omdat je dus de standaard equipment hebt en (bijna) geen skills. Dit veranderd na enkele uurtjes. Lijkt wat leuker te worden, zeker door de 2AP moves, maar ik heb het idee dat de AI een beetje aan de domme kant is (voor nu).

Missies krijg je tussendoor, maar hier ben ik nog niet echt aan toe gekomen. Bij één missie die ik deed kon ik bij een tegenstander zijn gangster verleiden om voor mij te werken en was het overnemen ineens een stuk makkelijker.

Al met al speelt het wel lekker, geen 40 euro waard op het moment van schrijven (meer 20 euro).

[ Voor 98% gewijzigd door Ferio op 02-12-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-10 10:32

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Ik ben de laatste weken Stellaris (eindelijk) aan het spelen en daar ik dus reclame voor EoS zag, ff YouTube aangezwengeld, maar één van de eerste reviews was vrij negatief en wel voornamelijk om de volgende reden:
Er is maar één winstconditie; vernietig de concurentie, dus allerlei systemen zoals diplomatie e.d. hebben geen nut, zoals je bijvoorbeeld bij Civilisation hebt, dat je op meerdere manieren kan winnen. Hij noemde het spel (dan) ook een verzameling beloftes die niet ingelost worden (en ongeacht je karakter keuze in het begin het spel is altijd dezelfde start en het spel vond hij te makkelijk).

[EDIT: YouTube: Empire of Sin Review - An Offer You MUST Refuse - Judge Mathas ]

Ik ben geen grote Paradox spel speler, hoewel ik de nodig heb in mijn Steam-liberary, maar ik heb wel vaker gelezen dat hun IP's enigzins halfbakken (/ of misschien beter verwoord soort van Early Access) worden opgeleverd en dat door de tijd heen (al dan niet via DLC) het toppers worden.

Maar wat weet ik nou en ik heb ook maar 1 review gezien, maar misschien handig om eerst eigen onderzoek te doen voor dat je een potentiële drollenbak gaat kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door GRDavies75 op 02-12-2020 13:11 . Reden: Linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-10 16:43
Deze game is niet gemaakt door Paradox, alleen uitgegeven door Paradox.

Heb die review die je aanhaalt ook gekeken en dat verhaal van de win conditie is wel een beetje een gamebraker. Zoals hij ook al aangeeft maakt dat de game nogal eendimensionaal, wat je in dergelijke games nou juist niet wil lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Inmiddels wat uren erin zitten en voor mij gevoel ben ik er al klaar mee.

Ik heb geen gevoel dat ik in het spel kan komen, geen gevoel van voldoening. Ik loop nu hideouts binnen en alles wordt van mij, nadat ik leider heb gedood. Het gaat te makkelijk. De AI is zo dom..

Alles kan je links laten liggen, upgrades ed van je bordelen enzo, het geld stroomt toch wel binnen.

Black market nooit gebruikt en gangsters aannemen uit een grote waslijst die je steeds beetje bij beetje vrijspeelt, waarom? Mijn team van 5 overleefd alles.

Alle tegenstanders in een brouwerij of iets hebben dezelfde avatars en visueel hetzelfde mannetje.

Hij gaat de kast weer in. Misschien over enkele maanden weer kijken. Ik had gehoopt op iets van gangsters, maar helaas komt niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Jammer om bovenstaande te lezen. Hij leek mij wel interessant, maar lijkt dus helaas een slecht uitgewerkte game te zijn. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
veldkampj schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:22:
Jammer om bovenstaande te lezen. Hij leek mij wel interessant, maar lijkt dus helaas een slecht uitgewerkte game te zijn. Zonde.
Ja, helaas wel.

Het leek mij ook een leuke game, maar het is enorm slecht uitgewerkt. Alles kan je letterlijk links laten liggen en met een groepje puur de andere bazen verslaan. De missies zijn ook enorm saai en voegt niet echt iets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

De soundtrack is in ieder geval goed. Voor de rest is het allemaal heel teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ferio schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:52:
Inmiddels wat uren erin zitten en voor mij gevoel ben ik er al klaar mee.

Ik heb geen gevoel dat ik in het spel kan komen, geen gevoel van voldoening. Ik loop nu hideouts binnen en alles wordt van mij, nadat ik leider heb gedood. Het gaat te makkelijk. De AI is zo dom..

Alles kan je links laten liggen, upgrades ed van je bordelen enzo, het geld stroomt toch wel binnen.

Black market nooit gebruikt en gangsters aannemen uit een grote waslijst die je steeds beetje bij beetje vrijspeelt, waarom? Mijn team van 5 overleefd alles.

Alle tegenstanders in een brouwerij of iets hebben dezelfde avatars en visueel hetzelfde mannetje.

Hij gaat de kast weer in. Misschien over enkele maanden weer kijken. Ik had gehoopt op iets van gangsters, maar helaas komt niet eens in de buurt.
Ik moet toegeven dat ik hetzelfde heb. Ben normaal echt wel fan van paradox (en xcom, en jagged alliance) maar dit is niet heel best. Heb hem nu een avond gespeeld en al 2 bazen omzeep geholpen en wat oorlogen gevoerd... maar ik heb het idee dat ik het allemaal al gezien heb. Heel repetitief met die gevechten, mijn voorman heeft een honkbalknuppeldoosla-speciale-actie en dat doet hij, en de nummer 2 en 3 leggen meestal ook wel iemand om. Tsja dan wordt je gevecht wel iets makkelijker :+

Erg jammer. Blij dat ik er maar 20 piek voor betaald heb.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Pagina: 1