Genegeerde winkels, bug?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wat gebeurd er?
Als ik de bestelkosten wil berekenen van mijn wenslijst en ik druk op Selecteer Alles (van alle winkels selecteren om deze te negeren) en ik druk op Bereken, dan krijg ik een extra lijst aan nieuwe winkels die eerder niet in de lijst zichtbaar waren.

Gewenste oplossing
Alle winkels weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt standaard een lange lange lijst van alle mogelijke winkels die een of meer van de producten in je wenslijst kan verkopen? Lijkt me een onzinnig lange lijst.

Het huidige gedrag vind ik juist erg logisch: toon de top X winkels die niet zijn genegeerd. Als je alle zichtbare negeert, komt er per definitie een nieuwe top X, zolang er winkels bestaan die het kunnen leveren. Huidige gedrag lijkt me erg een feature en geen bug.

Of begrijp ik je verkeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 30-11-2020 11:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
F_J_K schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:47:
Je wilt standaard een lange lange lijst van alle mogelijke winkels die een of meer van de producten in je wenslijst kan verkopen? Lijkt me een onzinnig lange lijst.
Ik selecteer een aantal producten en ik wil de bestelkosten berekenen op basis van alle winkels, niet alleen op een halve lijst met winkels.

Als ik alle winkels bij het berekenen van mijn bestellijst zie, ben ik goedkoper uit dan bij de halve lijst winkels die ik in eerste instantie krijg (Of is dit onderdeel van een verborgen verdienmodel van tweakers?).

Toevoeging: En dit is maar op basis van een lijstje van 4 producten. Stel dat je een hele computer samenstelt, wordt je dus genaaid doordat niet alle winkels worden weergeven.

[ Voor 11% gewijzigd door DR!5EQ op 30-11-2020 12:10 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De winkels die niet worden weergegeven, worden genegeerd omdat het systeem standaard 2 producten bij de eerste winkel wil halen. Deze winkels zijn dus alleen nuttig als je bereid bent om bij 4 verschillende winkels te bestellen: https://tweakers.net/pric...cts=1&maxshops=4#shoplist

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
Duidelijk. Geen bug dus. Topic mag dicht.