Buitenlands nummer belt meerdere keren per dag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06 12:07
Misschien dat iemand hiervoor een idee heeft... Het begon zo'n maand geleden, ik werd gebeld door een nummer uit Rotterdam. Engelse mevrouw antwoordde en zei dat ik mij had opgegeven voor een financiële cursus. Na wat doorvragen aan mijn kant concludeerde ik dat dit helemaal niet mogelijk was. Mailadres wat zij opnoemden is al geruime tijd (2+ jaar) niet gebruikt voor registraties.

Nu zijn ze overgestapt naar een Engels nummer uit Leeds en wordt op een dag twee keer gebeld. Na twee weken heb ik een keer opgenomen, met klem verzocht mij uit hun lijst te halen. Belletjes gaan gewoon door. Nog een keer opgenomen, dit keer als zwakzinnige gespeeld... In de hoop dat ze snappen dat er niks te halen valt.

Het nummer heb ik al geblokkeerd op mijn toestel, moet alleen nog de notificaties uitzetten... Is er verder iets wat ik kan doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:36
zet hem op automatisch opnemen, zonder dat je hem zelf merkt hou je hun uur aan de praat :P ze hangen vanzelf wel weer op:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 13:45
Nog een keer opnemen, aangeven dat je wilt dat ze stoppen of je anders verdere stappen neemt in het kader van stalking of zo. Blijven ze bellen, klacht indienen bij de politie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Denk je echt dat dat gaat helpen bij buitenlandse callcentra..?

Negeren & blokkeren. Ik heb al hele (een tiental Afrikaanse) landen geblokkeerd op mijn Andriod telefoon.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 23:43
Elke week verandert het nummer een klein beetje. Er is waarschijnlijk weer een boel data verkocht of gejat, maar sommige centrales draaien echt gewoon random nummers.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Heb precies hetzelfde, gewoon blokkeren. Geen aandacht aan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ah joh, sociaal toch dat ze je even een belletje geven? Genoeg mensen die nu eenzaam en alleen thuis zitten...

Zonder dollen, gewoon keihard negeren en anders telefoon opnemen en wegleggen... Hangen ze vanzelf wel op en bellen ze niet meer terug. Valt soms vrij weinig tegen te doen.
Pagina: 1