Ik wil mijn facebookbedrijfspagina redirecten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EllenPlash
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2020
Graag wil ik de gebruikersnaam van onze bedrijfspagina op Facebook aanpassen. Het nadeel hiervan is dat we op veel verschillende plekken het linkje naar onze pagina moeten aanpassen (e-mailhandtekeningen van meer dan 1000 medewerkers, verwijzingen in nieuwsbrieven, websites enzovoorts). Om te voorkomen dat veel mensen straks onze pagina niet meer kunnen vinden zou ik graag een redirect instellen van onze oude URL naar de URL met onze nieuwe gebruikersnaam. Ik kan alleen nergens vinden hoe dat moet. Heeft er iemand tips?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Google Chrome, Facebook in Nederland

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan online geen tips vinden hoe dit moet, sterker nog een bericht uit 2015 zegt dat het niet kan. Maar wellicht is er 5 jaar later toch een manier voor.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
EllenPlash schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:21:
Ik kan alleen nergens vinden hoe dat moet
Dan ga je er dus van uit dat 't überhaupt kan.
EllenPlash schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:21:
Ik kan online geen tips vinden hoe dit moet, sterker nog een bericht uit 2015 zegt dat het niet kan. Maar wellicht is er 5 jaar later toch een manier voor.
Wellicht, maar ik dénk dat ik me moet aansluiten bij wat je elders gevonden hebt; dat het simpelweg niet kan.

Ik denk dat je veel meer in deze richting moet denken:
You can have Facebook automate the process for you (consolidate one page into another for example.) BUT you better have a darn big community first. They won't do it for a page with just a few thousand likes (and certainly not for less.) There is no way to do this on your own. You can create both pages and tell visitors that you simply maintain one to direct the traffic to the main page. Turn off comments on the 'schooltests' page and simply have a pinned post that tells people to visit you over at the 'schooltest' one.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EllenPlash
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2020
Bedankt voor je reactie!